Według umowy Olivia miała zacząć pracę pojutrze. Miała więc dwa dni by spakować cały swój dobytek. To nie było dla niej bardzo trudne, bo nie miała wielu cennych rzeczy, ale jednak musiała poświęcić na to trochę czasu. Oprócz tego musiała odwołać wszystkie zlecenia. To był jej pierwszy raz, gdyż rzadko chorowała. Dwa dni minęły jej jak z bicza trzasnął i zanim się obejrzała, stała już przed drzwiami apartamentu Pana Greya. W środku czekał na nią ten sam mężczyzna, który przyniósł jej umowę.
-Witam panno Noris.- przywitał się
-Dzień dobry Panie eeee
-Nazywam się Conor Crow I jestem menadżerem pana Greya. Jestem tu, by oprowadzić Panią po apartamencie. Muszę Panią zawiadomić, że Pan Grey nie będzie często Panią odwiedzał tutaj o ile nie wcale.
Conor oprowadził Olivię po mieszkaniu pokazując jej jakie miejsca jak jej nowy pokój, sypialnia Henrego, kuchnia w której będzie przygotowywała mu posiłki i wiele więcej.
-WOW. Ten apartament jest ogromny- krzyknęła w pewnej chwili z zachwytem Olivia- Nigdy nie widziałam tak dużego mieszkania
-I dobrze bo pan Grey lubi jak jest najlepszy. Henry przyjedzie dopiero jutro, więc ma Pani czas na rozłożenie się. Ja opuszczam to miejsce. Z Panem Greyem prawdopodobnie będzie się Pani porozumiewała przeze mnie. Jeśli ma Pani jakieś pytania, proszę dzwonić na ten numer- powiedział wciskając jej w dłoń kartkę z numerem telefonu- Do widzenia.
-Do widzenia.
Wtedy Conor wyszedł. Olivia została sama w tym ogromnym miejscu. Zdecydowała pójść do swojego pokoju. Tam się rozpakowała. Następnie zrobiła sobie kolację, umyła j położyła spać.
CZYTASZ
Sexy Nanny
RomanceOlivia była zwykła nianią, dopóki pewien miliarder się nią nie zainteresował i wywrócił jej życie do góry nogami.