25 Şubat 2024 (Yazmaya başlangıç)
1 Nisan 2024 (yayınlamaya başlangıç)~~~~
Sıcak kahve tonlarında ahşap zemin insanların yükünü kaldırmaktan, yüklerinin gelip geçiciliğinden yıpranmış bir görünüme sahipti. Uzun yıllar önce atılmış cilanın parlaklığından eser kalmamıştı. Genç kadın başı eğik ayakkabılarını kontrol ederken fark etmişti ayaklarının altındaki desenin eskiliğini.
Teyzesi Emaly Rosier tarafından yönetilen bu koku mağazasında bugün dışarı çıkmasının yegane amacı olan paketi bekliyordu. Siyah topuklu ayakkabıları dışarının havasına hiç uygun değildi. Halbuki bir İngiliz kadını olarak sabahın güneşine kanıp yağmurun her an gelebileceği ihtimalini unutmamalıydı.
Pencereden akıp giden damlaları izledi kapıdan gelen zil sesini duyana kadar. Bu hoş kokulu dükkan, koku örneklerinin dizildiği raflardan yayılan çeşitli kokulara rağmen ağır olmayan hoş bir raiyaya sahipti. Şapkasını hafifçe düzeltti.
"Leydi Black sizi burada beklemiyordum."
Genç kadın hafif bir tebessüm ve ince bir hareketle tüm vücuden karşısındaki bayıma döndü.
"Asıl benim size bunu söylemem gerek Bay Crouch. Buranın teyzeme ait olduğunu biliyorsunuzdur."
"Ah elbette, sizin ince zevklerinizinde ailenizden geldiğini daha önce fark edemedim, affedin leydim."
Genç kadın karşısındaki hoş yüze, ince dizayn edilmiş hatlara bakarken içeride özenle çalışan teyzesi adına bir şeyler yapması gerektiğini hissetti.
"Geçin buyrun lütfen, size teyzem adına yardımcı olayım. Ne için gelmiştiniz?"
"Sebebim annemdir. Kendisine bir hafta önce aldığım hediyemin hazır olup olmadığını kontrol etmek adına uğramak istedim."
"Bayan'nın buranın daimilerinden olduğunu teyzemden duymuştum."
Aveline krem rengi koltuk çiftine, genç beyefendinin karşısına yöneldi. Ortadaki küçük oval masaya servis tepsisini bırakarak oturdu. Asasının küçük hareketiyle havalanan demliğin çayları dolduruşunu izledi bir süre.
" Uzun zamandır etrafta görünmüyordunuz. Hogwarts'tan ayrıldıktan sonra hiç görüşmedik. Küçük madam inzivaya mı çekildi yoksa yanılıyor muyum?"
"Ah bunun bir yanılgı olduğunu söyleyebilirim. Ablamın nişanı ardından elimden geldiğince evlilik hazırlıklarına yardım etmekteydim."
Genç adam fincandan yayılan gül kokusuyla mayışarak karşısında oturan hanımın anlattıklarını anladığına dair bir mırıltı çıkarmakla yetindi.
" Gül çayını oldukça sevmiş gibi görünüyorsunuz. "
" Tat duyum bana bu lezzetli çayın tek sırrının gülden kaynaklanmadığını söylüyor."
"Haklısınız, ayrıca içine biraz da mavi sarmaşık eklemiştim."
"Bay Crouch, geldiğinizi duymamıştım. Yeğenimin sizinle güzelce ilgilendiğini görüyorum."
"Leydi Aveline'de görmek benim için güzeldi Bayan Rosier. Sorun değil."
"Bu sizin paketiniz. Hanımefendiye en içten dileklerimi sunun."
"Teşekkürler Bayan Rosier. Görüşmek üzere Leydi Aveline."
~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barty Crouch: Yağmurlu Bir Hafta
Fanfiction"Ama ben çok bencilim Essie... Kim olduğumu unutup hayallin için sana özgürlük vermek istedim. Seni kendime istedim ve sana vereceğim özgürlüğü bahanem yaptım." Barty Crouch x Essie Aveline Black