"Yine buluştuk desenize?"
"Lakin bu sefer pek tesadüf değil."
Ahşap tarçın renkli sandalyeler; yuvarlak, üzerinde krem renginde örtüsü, vazosunda çiçekleri, çiçeklerin iki yanında kağıt mendilleri ilan küçük kutusu olan masaya yakın tam karşı karşıya olmayacak bir hizadalardı. Sandalyenin konumlarına yakın iki menü açık bir şekilde oturup karşılama faslını yeni bırakmış sorumluluğu verilmiş olan sohbetin başlangıcını yapmaya çalışan bu iki insanın kendilerine bakmasını bekliyorlardı.
Buluşma saatileri öğle yemeği vaktinden belli bir süre sonra gerçekleşmek üzere planlanmıştı. O günlüğüne işlerini bırakmış iki tarafın, çoktan yemeklerini yiyip işlerine geri dönmüşlerin aksine parlak güneşin iyi temizlenmiş camlardan net bir şekilde girerek ortamın havasına kendi dokunuşlarını kattığı bu ortamda yemek yiyeceklerdi.
Genç leydi şapkasını çıkararak sağ tarafındaki boş sandalyeye koydu. Yaza yaklaşırlarken ki sıcak ama ıslak olan havanın gereği giydikleri ceketler ve şemsiyelerde sandalyelere asılmış duvara dayanmıştı.
"Yemek gelene kadar ne hakkında konuşmak istersiniz leydim?"
"Biraz hızlı gelebilir ama nişanımız hakkında daha sonrasında da belki evlilik hakkında beklentilerimizi konuşmanın şuan için en uygun konu olacağını düşünüyorum. Biliyorsunuz, yapacağımız anlaşma meşakatli ve ömrümüzün geri kalanını tamamiyle etkileyecek bir anlaşma." genç kadın karşısında ki adamın saniyelik sahip olduğu ama hemencecik kapattığı şaşkınlığına karşılık kendisinin fazla açık ve kabaca davrandığını düşündü. Sonuçta yetiştiği aile ortamı ve çevresinde kana bağlı yapılan evliliklerin bir anlaşma olduğu gerçeği konuşulmayan ama bilinen bir gerçekti, bir çeşit tabuydu sanki.
" En başından düşüncelerimiz hakkında bilgi sahibi olmak boş beklentiler içerisinde olmamızı engelleyecektir." kendisini biraz daha açıklamak adına eklediği cümleler karşısındakinin kırgın ifadesine sebep olduğunda afalladı.
"Yanlış bir şey söylediysem affınızı buyururum Bay Crouch."
İfadesini toplayarak "Sorun değil. Bana resmi hitaptansa Barty demenizi tercih ederim zira yakın çevrem genelde bunu kullandığından yakında yakın çevremin başında olacak siz için uygun olacaktır."
"Tabii. Öyleyse benimde size izin vermem gerek."
"O hâl ki Essie'ye mi yoksa Aveline'a mı izin verdiğinizi öğrenmeliyim."
"İkiside olur Barty."
"Peki Aveline."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barty Crouch: Yağmurlu Bir Hafta
Fiksi Penggemar"Ama ben çok bencilim Essie... Kim olduğumu unutup hayallin için sana özgürlük vermek istedim. Seni kendime istedim ve sana vereceğim özgürlüğü bahanem yaptım." Barty Crouch x Essie Aveline Black