2. Gün

83 11 4
                                    

"Ah sevgilim, benim veelaları kıskandıracak güzelliğim, benim tatlı cadım.

İzin ver bana sana bu incileri taktim edeyim. 
İzin ver bana seni bu inci gibi beyazlar içinde göreyim. Benimle yürü o yolda, çiçeklerin altına."

"Yapma bunu bana, biliyorsun sen farklı dünyadansın ben farklı.

Ailemin dallarına tutunmalıyım.
Başka çarem yok.
Sen unut beni, ben seni unutayım.
Akmasın o değeri bilinmemiş kanın."

Aveline gülümseyerek tüy kalemini bıraktı. Penceriden dışında yine bulutlar hüzünlenmişti. Şimdi bu genç hanımda onlara katılacaktı.

Ablası da mı başta böyle düşünmüştü acaba? Uzaklaşmaya çalışıpta yapamamış mıydı kendisine o uzak kandan? Bakışları çıkmıyordu aklından. Şüphesiz o gözler birbirlerine sevgiyle bakan iki kişinin gözleriydi. Ablası, o dala tutunamamış olmasına rağmen mutluydu değil mi? Doğdukları anda bir Black olmanın, sahip oldukları kanın ayrıcalıklı olduğu fısıldanmaya başlamıştı kulaklarına. Ablasına ulaşabildiğinde sormak istiyordu "Değdi mi Black olmaktan vazgeçmeye?"

Essie Aveline Black. Namıdeğer Lavinia. Ailesinin bilmediği geçim kaynağı, cadıların hatta genç büyücülerin bile severek okuduğu serilerin yazarı. Çok satanlara defalarca giren; "3 Veela", "Deniz Halkından Gelen Çağrı", "Beyaz Leydi" nin kurgucusu.
Gizli kimliğine rağmen kitaplarına ve kendine şarkı yapılmış bir cadı.

(Essie yıldız demek. Aveline ise fransızcada kadın ismi ve fındık ağacı demek)

Dışarıdan Hogwarts'ı bitirse de ailesinin mirasıyla yaşayan, bazen teyzesinin koku dükkanında kendi ürünlerine de imza atan, genç leydiydi. Birbirlerinden görünüş açısından ne kadar farklı olabildiği kadar benzer de olabileceklerini kanıtlayan kardeşlerden kızıl kahve saçları almasına rağmen yüz hatlarında ablalarının her birinden bir parça taşıyan güzelliğe , ayrıca bir Black olduğunun vurgusunu yaparmışcasına parlayan gri gözlere sahipti.

Hayallerine tutkulu bu genç kadının zihninde maceradan tut en derin aşklara dair kurmacalarla doluydu. Olabildiğince zamanını odasında kitaplarını yazarak geçirirdi.

"Son günlerde ablan adına çok yardımcı olduğunun farkındayım kızım yine de biraz sözlerimi dinle. Otur karşıma." genç evliliğin getirilerinden olan kızlarının yaşlarına rağmen genç kalmış bir kadın.

En küçük kızı önüne konan kahvesinden küçükken aldığı görgü eğitimlerinin kusursuz bir modeli gibi annesinden takdirini almak isteyen küçük bir çocuğu andıran mimiklerile annesinin ifadesini yakalamaya çalışan bakışlarını takiben taktirinin göstergesi olarak küçük bir baş hareketi yaptı.

"Bayan Crouch ile yakın zamanda çay içeceğim bir davet aldım kızım."

Aveline konunun ulaşacağı noktayı kestirmeye çalışan kısık gözleirini annesine bu sefer daha da dikerek "devam et" manasında elini salladı.

"Oğluyla senin aranda bir münasebet kurmayı düşünmekteyim. Crouch ailesi konum olarakta kan olarakta bize uygunlar. Bayan Crouch ile teyzenin arkadaş olmasından iyi geçineceğimizi de düşünüyorum. Hogwarts'ta iken senin bir üst döneminmiş. Bakanlıkta, ayrıca kibar biri. "

" Benden onay mı istemektesiniz? "

" Beğenmediğin, duyumunu alış hoşnutsuz olduğun bir yönü varsa söylemeni rica ediyorum. Ona göre teklifimi gözden geçireceğim, aksi taktirde yarın teklifi sunacağımı bilmeni isterim. "

" Uygun gördüğünüz gibi olsun annecim. "

Barty Crouch: Yağmurlu Bir HaftaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin