(Itachi) dostal sem znamení od Shisui že se máme sejít za vesnici netvalo dlouho a vyrazil sem na cestu bylo to kousek když sem tam dorazil Shisui měl zavřené prave oko tekla mu s něho krev byl něco jako můj bratr a taky učitel. co se ti stalo Shisui on se na mě podíval Danzo nás zradil a ja přišel o prave oko. teť bude Danzo silnej Itachi potřebuji aby si vzal moje levé oko a chránil ho a případně ho použil. Shisui ustoupil otočil se do práva vytrhl si levé oko a pak mi ho předal pak jen řekl zbohem a skočil ze skály Shisui!!! koukl sem na to oko vyvolal vranu svazal sem ji vytahl sem kunai a po pár minutách sem do ní implatoval Shisuiho oko byl čas se hlásit u hokegeho tak sem vyrazil na cestu.
Pohled Sasukeho
Dnes sem zdržel na akademii kvůli tomu že jeden učitel chtěl semnou probrat konflikt s tím klukem co má žluté vlasy když sem tam přišel už tam seděl i on učitel si sedl kluci co to mělo odpoledne být ja mlčel a ten kluk tam začal kecat blbosti o holkach a že se stane hokagem a bla bla bla. Pak se učitel koukl na mě chceš tomu něco říct ja se koukl na učitele ne. on jen zakrotil hlavou dobře pro dnešek to nechám ale příště ať se to neopakuje konečně sme mohli odejít už se těšíl domů na bratra ale ještě sem musel jít nakoupit.
Pohled Itacho
Když sem stal v kanceláři Hokageho tak se čekal co ode mě bude chtít stal směrem k oknu Itachi tvůj klan chystá vzpouru na vesnici chci po tobě aby si potlačíl tuto věc pokud to uděláš víš dobře že to znamená že budeš zrádce a do vesnice se už nikdy nebudeš moc vratit? stoupl sem si udělám všechno co budu moc abych ochránil zájmy Konohy když sem vyšel s kanceláře tak sem se opřel o zeď moc možností sem neměl a věděl sem kam směřoval nás rozhovor tak sem opustil Úřad Hokage a šel sem do našeho klanu začal sem přemlouvat jestli změním názor ale nezapomněl sem na slova které mě učil Shisui že vždy mám plnit své povinosti pak se zaslechl Itachi tak sem se otočil a na proti mě stal muž s maskou a jednou dírou na oko
kdo si? on přišel blíž jsem Uchiha jako ty Madara Uchiha. si připraven zabit své blízké a svého bratra? koukl sem na něj dělám to kvůli vesnici. on jen kývl a pak zmizel přišel sem před bránu našeho klanu vzal sem si masku a aktivoval Sharingan vytahl sem meč ještě chvily váhal ale pak sem se rozběhl na své první obětí všechny co jsem znal sem zabijel až sem se dostal k našemu domů sundal sem si masku vstopil do vnitř tata a mama klečeli a koukali ke dveřím oba jen mlčeli.
Pohled Matky Kasumi
Někdo v masce zabil mého manžela běžela ke své dceři zabalila sem ji a chtěla sem vyběhnout a když sem otevřela dveře tělem mi projela ostra bolest tak sem zvedla hlavu
byl to jaký si Ninja tak sem klekla malou sem k sobě a klekla sem si na nohy abych zastavila krev a vydržela o trochu díl malá spala a ten chlap mi chtěl vzít malou a zabit ji tak aktivovala Mangekyou Sharingan a otevřela sem portál a on do něj spadl. a hned sem ho zavřela. a koukala na svoji dceru která v klidu spala.
Pohled Itachiho
Stal za rodiči a držel pevně svoj meč. synů jsem na tebe hrdý a sem rád že sis vybral stranu na který budeš bojovat ale než to udělaš chci tě požádat ochraňuj Sasukeho. s očí mi tekly slzy a zatinal sem zuby a pak mama dodala máme tě rádi Itachi a pak už nic neřekli a tak sem skončil.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchihi Remaster
FantasyVše se odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta. Kasumina cesta bude dlouha