Kapitola 7 Cesta na Akademi část 1

2 0 0
                                    

(Kasumi) Do pokoje přišel tata a nahlás řekl ať vstáváme tak sem slišela jak Sakura vyletla s postele a začala se oblékat na rozdíl od mě po tom nočním tréninku sem byla dost unavená ale to by nebyla Sakura aby si do mě nerypla hele segra vstavej dnes jdeme na Akademi a tam na tebe čekat nebudou nechala sem to bez odezvi a Sakura jen dodala jak chceš a odešla konečně byl klid jenže ten trval jen krátce proto že ani ne po 10 minutach rozletli dveře. nechceš vstát mladá damo? byla to mamka tak sem na ni koukla už jdu tak sem se zvedla a oblékla se a šla na snídani sedla sem si mamka mi nasipala vajíčka a nalila mi čaj tak sem se do toho dala. Sakura basnila o tom jak se těší ale mě bylo jasné že je to kvůli Sasukemu ne kvůli škole jenže pak se mamka koukla na mě jak se těšíš ty Kasumi zvedla sem oči od jídla moc ne další povinosti. Sakura mě propalila pohledem a dodala ty by ses ráčí válela u řeky že jo? chtěla sem ji odpovědět ale tata byl rychlejší Sakuro takle nemluv o své sestře. Sakura se tiše omlouvila ja akorát do jedla a vypila čaj když někdo zaklepal na dveře tak sem šla otevřit a před dveřmi stal Naruto Ina a Hinata a take Sasuke. Sakura byla tak rychle obuta že ani já to tak rychle nedokážu a už se Inou propalovali pohlédem kvůli Sasukemu tak sem se obula a vyrazily sme do akademie Ina a Sakura šli ve předu proto že před nima šel Uchiha a ja po těžké noci sem se courala za níma před mnou šla Hinata a pak se s levého boku ozvalo můžu se přidat Kasumichan tak sem otočila hlavu byl to naruto.

jo jasně on dal ruce za hlavu a koukal do předu tak jak se těšíš ja se na něj podivala moc ne ale co se dá dělat uvidíme jaký to tam bude

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

jo jasně on dal ruce za hlavu a koukal do předu tak jak se těšíš ja se na něj podivala moc ne ale co se dá dělat uvidíme jaký to tam bude. Naruto se trochu usmál vypadáš naštvaně? já se podivala na něj pak zpět na cestu nejsem naštvaná jen sem nedospala měla sem blbe sny znáš to ne Naruto jen kývl k souhlasu tak já tě trochu rozveselim nebo spíš se o to pokusím umím novou techniku tak sme se zastavily ja se na něj otočila sleduj udělal pečeť stínové klonove Jutsu vedle něj se oběvil další Naruto byla sem v údivu kolik jich umíš? Naruto zvedl 4 prsty tak to je hustý. taky umím novou techniku sleduj udělala se pečetě trochu sem foukla a miřila na klon naruta a malá ohnivá koule ho zasáhla a klon bouchl a zmizel. Naruto se na mě koukal jak si to dokázala to tě naučil Sasuke a uhl pohledem. trochu sem pousmala a naklonila sem se k jeho uchu a za šeptála sem mu ja mu ukradla svitek stou technikou. Naruto se začal smát na celý kolo a proto že ten smích byl nakažlivéj tak sem se začala smát což otočilo Ino a Sakuru a taky Hinatu.

Kasumi Neri Uchihi Remaster Kde žijí příběhy. Začni objevovat