(Kazashi) Přišel sem domů a manželka seděla v kuchyni byla nějak smutná tak sem si sedl vzal ji za ruce a ona se na mě podívala měla červené oči. co se stalo? chvily na mě koukala jedna se o Kasumi pečeť která ji blokuje sílu Sharinganu slábne a má to vedlejší účinky dnes ji tekla krev s očí nevím jak to dlouho ještě vydrží ale bolí mě když takle ta holka trpy. já ji pohladil po vlasech na něco přidu neboj. ona se zvedla nandala mi jídlo a pak odešla si lehnout a tak sem začal přemýšlet ale nic mě nenapadlo silnější pečeť už neexistuje. tak sem vytahl svitek s pečeti kterou měla a četl sem ji a asi po hodině sem se šel natáhnout žena už spala ale pak sem zaslechl jak někdo jde s pokoje holek dolů tak sem koukl s okna a Kasumi někam šla tak sem ji sledoval.
Pohled Kasumi
ten jeden schod prostě skřipal ale vím že je to nevzbudi tak sem si vzala boty a vyběhla ven tata mi ukázal místo u rybníka kde budu mít klid když sem tam došla zapalila pochodně které sem si vzala sebou pak sem si sedla do trávy vzala si svitek a začala to číst byla to technika ohně když sem to do četla tak sem udělala pečetě a chtěla s úst vypustit oheň ale nic tak sem tu zkusila znova a znova a znova a pořád nic tak sem to znova četla pak sem ucítila jak mi levého oka teče krev tak se jí utřela na poseldy sem udělala pečeť a pořádně se foukla a s mich úst vyletla plamen který dostal tvar obrovske koule pak sem spadla na zem přes bolest na zádech nemohla sem se hýbat.
Pohled Kazashiho
Sledoval sem Kasumi až k rybníku a koukal co dělá a četla jaký si svitek pak začala trénovat udělala pečetě a mě začala pálit ruka kvůli pečeti pak to zkusila znova a znova až pak sem dostat křeč do ruky proto že ji s úst vyletl plamen kterej vypadal jak ohnivá koule pak Kasumi padla na zem a mě se začala ztratila část pečetě okamžitě sem vyběhl ke Kasumi byla mimo proto že bolest kterou snášela byla pro ni hrozná tak sem ji rychel otočil a sundal ji šaty jeji ochrana pečeť byla rosťřištěna tak sem udělal pečetě zkusil ji celou obnovít ale bohužel sem mi to nepodařilo
Kasumi se stoho pomalu dostávala tak sem zase se šel schovat.
Pohled Kasumi
když ta bolest přešla tak sem se zvedla upravila si šaty a zkusila to ještě jednou udělala sem pečetě a vyletl mi or pusi plamen kterej měl tvar koule tak sem se usmála byl čas se vratit domů než nás tata bude kontrovat uhasila sem pochodně a běžela snima domů netrvalo to dlouho všechno sem vratila a místo a potichu vešla do domů šla do pokoje tam sem se převlekla a šla spát na konec ráno vstavam a budem chodit do akademie pro ninji sem zvědavá co se tam dělá kromě učení.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchihi Remaster
FantasiVše se odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta. Kasumina cesta bude dlouha