(Kazashi) Seděl sem u své ženy a mi dcery která měla šesti než ta druhá žena koukala s okna a tak sem rozhodl se protáhnout a vyšel sem s pokoje a zahledl Hokageho někam šel a něco držel v náručí tak se zastavil prohlédl si mě co se děje pane Haruno ja přišel blíž jak víte měli sme mít dvě dcery bohužel máme jenom jednu druhá nepřežila porod má žena to těžce nese. Hokage jen kývl k souhlasu a dodal pane Haruno velice mě to mrzí a přeji vám a vaší ženě a dceři hodně štěstí a hlavně zdraví. poděkoval sem a chtěl odejít ale na konec sem se zeptám. Hokage co je to za dítě co máte v náručí? on se podival na to dítě pak na mě je to malá Uchiha dnes jsme ji našli Itachi Uchiha vy vraždil celý klan Uchihu a zůstali pouze na živu jen dvě děti Sasuke Uchiha a Kasumi Neri Uchihi pro traumaticky zážitek Sasukeho sme ho informovali o tom že přežil jen on tato dívka byla po taji odnesena pryč a nyní ji nesu na kontrolu a pak do syročince bude lepší když nebude vědět co se stalo a bude vyrůstát s dětmi. mohu si ji půjčit prosím Hokage mi ji půjčil do náruče a ona se na mě dívala byla tak krásná trochu sem kni sklonil a ona mě vzala za kotlety trochu mě za ně zatahla což ji asi přišlo vtipné takže se smála tak sem se otahl. Hokage si odkašlál pane Haruno dost mě tlačí čas mám ještě ňake povinosti takže musím jít. Hokage ja nechci aby tahle malá holčička vyrůstala v syročinci ja a moje žena se o ní postaráme. on má mě koukal pane Haruno opravdu bych vám rád vyhověl ale nejde to už jenom proto že je Uchiha a co když vaše žena ji nedokáže přijmout a zamnou se ozvalo dokázala má manželka přišla blíž a bez jakeho koliv zeptani se ji vzala a usmívala se na ni pak se podivala na Hokageho Bude jako má vlastní. Hokage pochopil že je rozhodnutu pak má žena odešla Hakage si mě vzal stranou.
Pohled Hokageho
Pane Haruno pro ochranu vesnice a taky ty dívky je vaší povinosti aby nesla vaše přímení a znak klanu Haruno? Kazashi natahl ruku a jen dodal udělám všechno co bude nejlepší pro moje dcery. už sem neměl důvod se zdržovat.
Pohled Kazasho
přišla sem do pokoje kde má žena držela obě holky koukla se ná mě pak na obě musí se dostat na akademii za dva roky takže použijeme zakazanou techniku aby rostli rychleji a vše se naučili a abych nezapomněla Kasumi uděláme pečetě kvůli technikám Uchiha klanu. chtěl sem něco říct ale manželka měla pravdu tak sem sni souhlasil sedl sem si kni půjčil si Sakuru a přemýšlel jaký budou až budou větší jen doufám že nepozabiji a má žena se usmála to se nestane věř mi bude je držet na uzdě obě pak manželka pohladila malou kasumi škoda že ti nikdy nebudu moc říct pravdu.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchihi Remaster
FantasyVše se odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta. Kasumina cesta bude dlouha