(Kasumi) když sem vyšla ven tak a ostatní taky tak si každéj něco dělal Naruto si povídal s Rock Leem a Hinata stala kousek za nima a když Naruto řekl jeji jméno začala sem červenát ja jen poslouchala čekala a začala sem přemýšlet kdo to může být ale vedle mě se ozvalo no nevypadáš nějak šťastně? tak sem koukla před sebe a tam stál Sasuke prohlédla sem si ho tvůj výraz mluví sám za sebe Sasuke on přišel blíž na klonil se ke mě vzal si svitek pak ustopil to je moje zmateně sem se na něj podivala jak to víš??? on se usmál ja o tom věděl že si miho vzala na konec Naruto si mě vybral za rivala ale nemá šanci takže sem hledal někoho kdo by se mi mohl postavit v rovno cenym boji a vybral sem si tebe na konec se i těším ale jedná věc mi nejde na mozek všechny ty holky po mě šílí ty si jedina která mě asi moc ráda nemá nebo se pletu??? já se usmála no ráda jako kamaráda tě mám ale nejsi můj typ takže ten tvůj oder přitažlivosti na mě nefunguje což se o me sestře říct nedá a otočila sem hlavu na holky. Jenže pak se u meho levého ucha ozvalo doufám že budeš v týmu semnou proto že bych byl rád kdyby si mi byla na blízku jako spolubojovnik ale taky jako rival ja se usmála tak v to doufej. když už šli mim směrem tak Sasuke odešel první přišli Sakura a Ina a koukali jak odchází není úžasnéj dodala Sakura ja se opřela o strom zavřela oči ani ne je moc nafoukanej nechápu co na něm vidíte.
Jak něco můžeš takle říct o Saskem dít je úžasný je to nejlepší a ne krásnější kluk v téhle vesnici ja se koukla na Sakuru a jen si odfrkla jak mysliš ségra. Sakura ještě něco chtěla říct ale ozvala Kurenai Sensei
Žáci prosím utištese prosím. otočila sem hlavu Sensei tam stala držela papír na všechny se podivala pak začala jak víte už první zkoušku jste udělali a teť budete rozdělení do týmu ale je tu jedna speciální věc jeden tým bude mít 4 studenty a nyní budu číst. Sensei začala číst asi po dlouhé chvily se ozvalo tým 7 Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke, a Sakura a Kasumi Haruno vás Sensei bude Kakashi Hateke tak se u něj hlaste. Pak četla ještě par týmu a pak odešla mi sme mohli jít taky Sakura byla celá červená a posmivala se Ině Naruto byl hodně naštvaný Sasuke se tvářil jako obvykle a ja sem to vzala jako by nic tak sem šla domů. při cestě se rozmyšlela jestli mám nebo nemám jít do ty uličky co mi říkal ten hlas z jedné stránky mě táhla zvědavost ale z druhé sem měla trochu strach byla sem v centru vesnice a ta ulička byla přímo na proti mě tak sem zastavila okolo procházeli různý lidé a tak sem se rozhodla že tam půjdu a uvidím jak to dopadne.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchihi Remaster
FantasyVše se odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta. Kasumina cesta bude dlouha