(Kasumi) vešla sem do te uličky ale nikdo nikde jenže pak se ozavalo stůj tak sem se otočila za hlasem ale vydělá sem tam chlapa a polovinou tváře.
Proto že seděl a koukal před sebe. dostale sem strach tak sem začala couvat ale narazila sem do někoho tak sem se otočila a zvedla hlavu byl to on opět sem se otočila kde seděl a tam se rozlitly vrány tak sem se otočila a trochu couvla on si klekl aby byl vysokej jako já chvily si mě prohlížel a na jednou všechno po temnělo byl tam jen on a tekla mu s oka krev
měla sem strach ale nedala sem to na sobě znát. on mě vzal za ramena otočil mě. sundej si šaty tak abych vyděl zada hned. tak sem ho poslechla rozepla sem si šaty sundala je tak aby vyděl celé moje zada.
Pohled Itacho
když odkryla zada tak sem byl velice naštvani
to co udělal třetí je nepřípustné spoutat techniku Sharinganu do pečetě klanů Haruno opatrně sem ji sahl na zada a ta pečeť mi trochu popalila ruku. můžeš se obléct tak to udělála pak se otočila na mě ona si mě prohlížela jmenuji se Itachi a natáhl sem ruku ona na mě chvily koukala pak ji přimula Kasumi po chvily sme se pustily. Dobře Kasumi můžeš jít ale pamatuj jednou se sem pro tebe vrátím nebo je možné že až budeš chtít odpověďi že si mě najdeš sama.
Pohled Orochimara
čekal sem o podal sledoval Uchihu a tu mladou dívku celou dobu mě zajímal jen uchiha ale když sem vyděl tu pečeť tak sem se rozhodl vyhnat tu dívku abych ji mohl unést a použít jako zbraň na konohu a do konce sem měl plán jak to udělat netvalo dlouho a Uchiha zmizel a ja pustil hada aby ji sledoval jak ho uviděla rozběhla se pryč.
Pohled Kasumi
když Itachi zmizel tak sem tam zůstala ještě chvily stát a přemýšlela nad tím co mi právě řekl ale pak sem to zaslechla koukla sem na zem byl to had vzala sem nohy na ramena běžela jak o závod ale nebyla bych to ja abych zakopla o bednu tak sem se zvedla rozhlédla se had byl pryč ale bota byla K.O. tak sem šla pomalu domů a začala sem přemýšlet když tu se na jednou oběvil předemnou Kakashi Sensei. ty si Kasumi Haruno? já jen kývla k souhlasu on zavřel oko asi se smál memu výrazu a dodal dnes ve 2 hodiny odpoledne buď te s tvojí sestrou na tréninkový hřišti. než sem stačila odpovědět tak byl pryč tak sem pokračovala dal a asi po 20 minutach sem byla konečně doma když sem vešla do chodby přiletla mamka koukla se na mě kde si byla tak sem zvedla botu mamka se usmála. tak pojď na oběd přišla sem do kuchyně Sakura už jedna ja si sedla mamka mi nandala a začala sem jist pak sem se koukla na Sakuru odpoledne máme být na tréninkovém hřišti za vesnici mám ti to vzkázat do Kakashiho Ségra se na mě podívala to bude hustý bude tam Sasuke.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchihi Remaster
FantasyVše se odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta. Kasumina cesta bude dlouha