(Kasumi) Sice byla už noc ale šli sme domů po te těžké zkoušce pak sme se ale rozdělily proto že Sakura měla vyzvednout ňakej balík u kamarádky naší mamky tak sem šla dál podel řeky když se oběvil jaký si ninja
vypadal hrozně kdo si on se usmál vypadal jako Sasuke ale starší ty si mě nepoznala Kasumi ja jen zakrotila k nesouhlasu on odhodil slámak ja jsem Itachi Uchiha. mě spadla brada až na zem ty ty si ten chlap s te uličky že jo to nebyl sen on kývl k souhlasu pojď semnou tak sem šla sním k místu kam byl zákaz celou dobu mlčel po chvily se zastavil otoč se tak sem to udělala a ja cítila jak mi rozřizl na zádech šaty a na něco koukal pak si mě otočil chtěl něco říct když se ozval hlas tak sem se otočila a byl to Asuma Sensei chvily na nás koukal a pak dodal uteč Kasumi hned tak sem se dala na útěk ale jako lusknu ti prstů sem stala pořád před Itachim on opět dodal tohle Genjutsu oční technika.
Pohled Itachiho
Po rozřizuti jejich šatů sem tu pečeť znova viděl a věděl jak ji zrušit každá technika má slabinu a i táhla ji měla tak sem dostal nápad vzal sem ji za boky a přeskočil bránu našeho klanu jdeme šli jsme do tajného místa v našem klanu byl to sklep který nikdo nemohl oběvit bez pomoci Sharinganu po chvily sme tam dorazily a sešli sme dolů. stále tu byl. byl nedotčeni a chránila ho čakra našich předků tak sme vešli do vnitř kde byl stůl. otočil sem se sundej si šaty a lehnily na břicho. ona bez jakeho koliv protestu to udělala a pak se ozvalo hotovo tak sem se otočil přišel kni a vyděl tu pečeť byla to pečeť která byla hlídana jinou pečeti a ja věděl co dělat. ustopil sem svíčky co leželi na zemi sem zapálil dokud se celá místnost nerosvitila pak sem uctil jakou si sílu která kolem mě proletla přímo na Kasumi. to bolí celá pečeť se rozařila do ruda a opět se celá rozlezla po celém jejím těle ale když se to stalo začali kolem ní zářit pečetě které se dostali až k tím svíčkam a okolo nás se oběvily členové našeho klanu mezi nima byl i můj otec ale neviděli mě soustředily se pouze na ni. Pak udělali ňake pečetě a te skvrny začali mizet podél tich členů co ti pečetě udělali. když byly ta pečeť pryč zmizeli a nastal klid. přišel sem kni blíž byla v bezvědomí tak sem vzal svitek a přiložil ji svitek na zada udělal sem pečetě a vytvořil ji stejnou ale byla falešná takže to nepoznaji. Položil sem na ni jeji šaty a probudil sem ji.
Pohled Kasumi
Když sem se probudila sama ani nevím jak sem usnula tak sem měla na sobě položené šaty a Itachi stal otočení zády ke mě a jen dodal oblékni se tak sem se oblékla a pak šla k němu on mě vyvedl ven za chvily přišel on a mi se vrátily zpět k řece on se zastavíl nikdy si mě tu neviděla souhlasiš ja jen kývla k souhlasu on pak zmizel chvily sem tam stala ale po chvily sem se vzpamatovala a utíkala domů.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchihi Remaster
FantasyVše se odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta. Kasumina cesta bude dlouha