Kapitola 4 Zákazna Technika a pečeť

4 0 0
                                    

(Kazashi) obě holky ležely na svítakach aby sme diky jedné technice nechali vyrůst do věku 6 let díky tomu se naučí mluvit chodit vše co děti v tom to věku potřebuji ale ja vytahl ještě jeden svitek byla pečeť na potlačini Sharinganu který může Kasumi časem oživit. položily sme růžové květi okolo holek a udělali pečeť a začalo obě růst po male chvily vypadali jako malé 6 létě dívky po chvily se obě probraly a stoupli si vedle sebe

a hned nás obejmuli a Sakura se nás zeptala můžeme ven a žena za mnou odpověděla ale jen na zahradu tak obě utekli ven a ja šel pomoct uklidit všechny ti věci a žena začala vařit když se ozval křik tak sem vyletl ven a holky se na mě smáli tak sem...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a hned nás obejmuli a Sakura se nás zeptala můžeme ven a žena za mnou odpověděla ale jen na zahradu tak obě utekli ven a ja šel pomoct uklidit všechny ti věci a žena začala vařit když se ozval křik tak sem vyletl ven a holky se na mě smáli tak sem se usmál a teť vás obě chytim a zlochtam obě se rozběhli opačnim směrem tak vytahl růžový květ vyhodil ho do vzduchu a udělál pečetě a vyvolal svůj klon kterej se rozběhl za Kasumi netrvalo dlouho když klon přinesl Kasumi a ja držel Sakuru a mám vás obě tak sme je položily a můj klon se rozpadl na tisíce kousků lístků holky na to koukali s úžasem pak se s domů ozvalo večeře a tak se  holky rozbehli domů na večeři.

Pohled Sakury

dnes ráno byly krásně ségra ještě spala a mamka šla na nákup tak sem po taji se vytratila s domů když se za mnou ozvalo kam jdeš byla to ségra tak sem se otočila jdu ven ale v tajnosti. já myslela že spíš ona se na mě podívala taky že sem spala ale ty dokážeš člověka zbudit kam půjdeme? jen pozvedla ramena zatím nevím a tak sme se rozběhli pryč od baráku šli sme vesnici když sme uviděli mamku tak sme se schovali po chvily prošla a pak zmizela ségra se na mě podívala no to bylo o chlup tak sme vylezli a chtěli jít když sme zaslechli odkašláni obě sme se otočily a tam stala mamka.

Pohled Kasumi

mamka nás propalovala pohledem a pak začala kdo tohle vymyslel že opustíte náš dům klan a půjde te se projít bez doprovodu Sakura chtěla něco říct ale byla sem rychlejší promiň mami byla sem to ja chtěla sem dobrodružství a tak sem se rozhodla si to zkusit mama se na mě koukla a tva sestra? koukla sem na ni snažila si mi to rozmluvit ale ja ji nebrala vážně. mamka chvily mlčela pak se koukla na sakuru je to tak rychle sen koukla na sestru a on kývla k souhlasu pak otočila hlavu na mamku chceš dobrodružství tak ho za žiješ celých 14 dní s koštětem jen sem sklonila hlavu a obě sme následovali mamku.

Pohled Sakury

proč si to udělala? Kasumi se na mě podívala ani nevím prostě sem tě chtěla zachránit před mamkou aby nebyla na tebe tak přisna tak sem přitahla ségru blíž děkuji ti máš to u mě schované až budeš potřebovat ty moji pomoc ráda ti pomůžu na konec sme sestry a ty si musí pomáhat.

Kasumi Neri Uchihi Remaster Kde žijí příběhy. Začni objevovat