d͟e͟f͟t͟e͟r͟- b͟i͟r͟i͟n͟c͟i͟ s͟a͟y͟f͟a͟

52 27 3
                                    


not: defter bölümleri kurgudan bağımsızdır, okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. yine de kısa oldukları için okumanızı tavsiye ederim.

Merhaba saklı defter,

İlk kez günlük tutuyorum, becerebilir miyim emin değilim. Aslına bakarsan defter, bu sayfaları kendim için tutmuyorum. Nefesim için yazıyorum bunları, biriciğim için. Neden mi mektup yazmıyorum? Mektuplar postalanmak için yazılır defter, ben bunları ona göndermeyeceğim. Yani aramızda kalacak bunlar.

Ondan ayrılalı bir hafta oldu. Ne kadar yanlız hissettiğimi anlatamam. O benim her şeyimdi, yaşama tutunma sebebim gibiydi. Anılarımızı anlatayım mı? Çok hoşuna gider bak.

Çok sevdiğim bir an vardır; saçlarını tarayıp ördüğüm o an. Bizim eve gelmiştik yine. Bana çorba yapacaktı. Saçları çok uzun onun, geçen hafta kestirmişti ama olsun, böyle her tarafa dağılırdı. Gelişi güzel bir topuz yapıp bırakmıştı ama rahatsız olduğu çok belliydi. Ben de banyodan tarağı alıp gelmiştim. Arkasından sarıldığım gibi havada döndürmüştüm. Sonra da önüme oturtmuştum. Her ne kadar 'çorba yanacak.' diye isyan etse de bırakmamıştım. Önce topuzunu açmıştım, güzelce taramıştım sonra. Yavaş yavaş örmüştüm kızıl saçlarını. Biz gülüp eğlendik ama sonra çorba taşımıştı ve el mecbur mutfağı temizlemiştik. Yorulmamıştım hiç, gülüşünün dinlendirici bir etkisi vardı.

Saçları çok güzel biliyor musun defter? Öyle güzel ki dokunmaya kıyamıyorum bazen. Uzun hâli çok güzeldi, peri kızına benziyordu aynı. Kısalmış şimdi, o yine de güzel. Onun her hâli, her zerresi kusursuz zaten.

Artık uyumam lazım.

02.32

yasemin kokulu'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin