d͟e͟f͟t͟e͟r͟- b͟e͟ş͟i͟n͟c͟i͟ s͟a͟y͟f͟a͟

41 27 2
                                    


Merhaba defter,

Biliyorum çok zaman geçiremedik senle, sadece dört beş sayfana yazdım. Ama olsun, her gün yazıyorum ona zaten. Bana cevap vermese de yazıyorum.

Sana belki her şeyi anlatmadım ama arka sayfalarına karalamalar yaptım. Onları benim için saklar mısın defter? Eğer yasemin kokulu'm gelirse o çizimleri de göster ona. Onun için çizdim o kadar şeyi.

Hastaneden yazıyorum bu sayfayı. Son saatlerin gibi geliyor, hissediyorum. Uzun süredir atmayan yüreğim, biyolojik olarak da duracak. Ölümden korkmuyorum. Onsuzluk benim korkum, o bile gelmişken başıma neyden korkayım?

Son kez gelse iki gözümün çiçeği, bir kere okşasa yüzümü. 'Seni seviyorum.' dese her sabah yaptığı gibi. Saçlarımı karıştırsa, koklasa. Gelmiyor defter, gelmiyor. Gel deyince de gelmiyormuş.

Son satırlarım bunlar, dünyaya bıraktığım son izler. Bu paragrafı seni biri ortaya çıkarırsa diye yazıyorum defter. Ben öldüm ya şimdi, şuan ki halimden tek fark toprağın altında oluşum olacak. Kalbim durmayacak, bende olmayan şey nasıl dursun ki? Onu gördüğüm an kalbim benim için atmayı bıraktı bir kere. Benim kalbim, nefesim o. Ona iyi bakın, ben bakamam artık.

23.12


-bu yıldız senin için yasemin kokulu'm.-

yasemin kokulu'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin