16.06.24 güncellemesi.ilahi bakış açısından;
Genç kadının zayıf bedeni kefene sarıldı. Boynundaki kolyeyle birlikte. Annesinin ısrarları üzerine çıkarmamışlardı. Cesedi cevizden yapılan tabuta yatırıldı.
Kabristana getirilmek için araca yüklenirken annesinin çığlıkları yeri göğü inletiyordu. Lanet ediyordu kızının kaderine. Keşke tanımasaydı o adamı, diyordu içinden. Göz yaşları sel oluyordu.
Dün gece hayatında geçirdiği en acı ve en unutulmaz geceydi. Kızının ona yalvararak ölmek istediğini söylemesi yüreğinde bir yarık oluşturmuştu.
{dün gece, saat 3 suları.}
Odasının kapısının açılmasıyla uyanan kadın, hemen yanında duran abajuru açtı. Karşısında teni bembeyaz kesilmiş kızını gördüğünde korkmuştu. Son zamanlarda hep böyleydi ama bu sefer daha da beyazdı suratı.
"Annem." Cılız sesini duyduğunda kalbi yumuşadı kadının.
"Efendim kuzum."
"Bana çok kızmazsın değil mi anne?" Kadını tekrardan bir korku aldı.
"Ne oldu kızım?"
"Anne, ölsem kızar mısın bana?"
"Ne saçmalıyorsun evladım?" Kadının sesi korkudan titriyordu.
"Kızmazsın değil mi? Kızacaksan söyle ama." Kelimeler ağzından çıkarken gözleri dolu doluydu.
"Kızarım, tabii kızarım. Nasıl ölürsün de benden koparsın sen?" Ciddiyeti artmaya başlamıştı artık.
"Bu kez kızma anne, olur mu?" Sonra devam etti. "Ölmek istiyorum anne."
"Yavrum o nasıl söz? Sen ölme diye kurşun yerim ben."
"Lütfen anne, lütfen öleyim." İkisi de ağlıyordu artık.
"Seni çok seviyorum annem, sabah beni kötü bulursan ağlama tamam mı? Ben sana hiç kızmadım, küsmedim. Sen de bana kızıp küsme olur mu?"
__________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasemin kokulu'm
Ficção Adolescente[texting, tamamlandı] siz: seni çok seviyorum yasemin kokulu'm. siz: hep çok sevdim hep çok seveceğim. siz: ölsem bile. ____ karamel makiyato & frxzbie, özledim işte.