ilk karşılaşma

45 8 2
                                    

Sabah çalan alarmla uyandım. Normalde kapatıp uyurdum ancak bu gün yeni okulumda ilk günüm ve ilk günden geç kalmak istemiyordum. Hızlıca lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim. Odama gelip giyinirken annem kahvaltı yapmamı söyledi ama sabahları midem bulandığı için gerek yok deyip geçiştirdim. Dün geceden hazırladığım kıyafetlerimi giydim. Saçlarımı genelde açık bırakırım o yüzden ellemedim. Günlük olarak kullandığım bir kaç ürünle hazırlandım. Cüzdanımı çantama, kulaklığımla telefonumu da elime aldıktan sonra evden çıktım.

10 dk sonra okula gelmiştim. Bahçeye girerken besteye mesaj atmış hızlı gelmesini istemiştim. Ancak koşa koşa gelmesini beklemiyordum.

"ALEVV! çok özledim seni iyi ki buraya nakil aldırdın " normalde böyle biri değildir beste bana göre çok sakin kalır ama benim yanıma olunca içindeki çocuk ortaya çıkar. O benim ilkokuldan beri arkadaşım. En yakınım, en kötü anlarımda yanımdadır ben bunları düşünürken beste :  

"Huhuu dünyadan beste konuşuyor alev hanım lütfen dünyamıza dönün" bu dediğine karşın güldüm "sen sabah sabah hayırdır ne bu enerji daha 1 saat önce uyandık " hafif esneyerek söylediğim şeye karşı "Akıllım sence ben gece uyudum mu heyecandan ?"

"Hayır uyumadın ve BENİ DE UYUTMADIN!" deyip kafasına vurdum.


"Ne ya sen buraya geliyorsun 1 yıl aradan sonra aynı okulda okuyacağız ve ben uyuyacağım nerde görülmüş hem soruna gelirsek sabah kahve içtim ondan enerjiğim" derken okula doğru yürümeye başladık.

 
"Ne sorusu ?" dedim


"Niye bu kadar enerjik olduğumu sordun ya mal onun cevabı kahve içmem"


"Heee sen onu diyorsun "


" Sorduğum soruya cevap vermek dışında şeyler söyleyince unutmuşum"


"B12 başa bela desene"


Merdivenlerden çıkarken dün akşam anlatacağı ama unuttuğu konu hakkında konuşuyorduk. Sınıfa geldiğimizde oturacağımız yere geçtik. 5 dk sonra hoca geldi aradan 2 ders geçti ama biz sınıftan ayrılmadık. Sonra ki teneffüs kantine gitme kararı verdik.


"Dersimiz neymiş" diye sordum

"Bakıyım hemen" derken telefondan okulun internet sitesine girip bir sayfaya tıkladı daha sonrasında yüzünün halini görünce sevmediği bir ders olduğunu anladım.

"Neymiş" diye sorduğumda

"Tarih..." diye cevap verdi İngilizce dışında pek ders sevmezdi zaten. Bana fark etmezdi çoğu dersi anlarım bu yüzden sorun değildi.

"Ne güzel işte belki okulun tarihini anlatır hoca" dedim dalga geçtiğimin farkındaydı.

"Geçin dalganızı alev hanım size göre hava hoş" dedikten sonra hoca sınıfa girdi.

"Günaydın arkadaşlar, bu gün ilk günümüz olduğundan sadece tanışırız haftaya da yavaştan derse başlarız "dedi.

 Açıkçası ne zaman başladığı pek umurumda değildi tarih notlarım iyiydi o yüzden sorun etmiyordum. Besteyle sıra bize gelene kadar sohbet ettik zaten en arkada oturduğumuz için sesimiz hocaya gitmiyordu. Sıra bize geldiğinde önce ben sonra betse kendini tanıtı hoca bana yeni gelip gelmediğimi sordu

"Sen yenisin galiba geçen sene okulda görmedim hiç seni " dedi.


"Evet hocam bu sene beste için geldim" dedim

 "Arkadaşın için okul değiştirmen garip geldi açıkçası ne zaman tanıştınız" sesindeki alaycılık sinirlenmeme yetmişti "Beste benim 10 yıllık arkadaşım ve hocam yanlış duymadıysam ilk geldiğinizde tanışacağımızı söylediniz arkadaşlık ilişkilerini sorgulayacağınızı değil" dedim.

bir bakışta yok olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin