Aşk neydi?
sevmek miydi , sevdiğinin yanında olmak mıydı , bütün zorluklara rağmen beraber kalabilmek miydi?
Ben aşkı bilmem. Ne ailem de gördüm ve ne de çevremde. Her gördüğüm kendilerine aşık diyen insanın birbirinden vazgeçesini izledim ben. İnsanlar birbirlerini sever , değer verir ama aşık olmazlar. Sayılı insan aşkı hisseder. Çünkü aşk özeldir , tıpkı bir parmak izi gibidir kişiden kişiye değişir. Bazıları hep o kişi gördüğü için aşığım der. Kimileri arkadaşça sever ama buna aşk der. Bazı kimselerde merhameti ve ilgiyi aşk sanırlar. Bana göre aşk , o kişiyle her zorluğun üstesinden beraber gelmek , yanında güvende hissetmektir , beraber özel anılar ve anlar paylaşmaktır ve en önemlisi o kişinin kalp ritimlerinizi değiştirmesidir. Ben bir insanı arkadaşça sevmekle aşkı karıştırmam , hiçte karıştırmadım. Peki karşınızdaki kişinin size aşık olduğunu ya da hoşlandığını anlamanız nasıl olur. İşte burası çok karışık bir noktaydı aşkta. Karşınızdaki kişi sizinle mutluydu , özel anlar paylaşıyordunuz , ona kalbinizi açıyordunuz. Aşktan korkarken ona aşık oluyordunuz pardon oluyordum. Ama o bana arasında hiç bir şey olmadığını , ona takıntılı olduğunu söylediği kızla yemek yiyordu. Benim en korktuğum şeyi farkında olmadan yapıyordu. Babama benziyordu.
16 kasım 2014
'' babaaa ''
'' ne var alev ''
'' parka gidelim mi? ''
'' hayır , işim var ''
'' ama baba lütfen ''
'' alev , hayır dedim şimdi git başımdan işim var ''
Kafasız alev babanın işi var neden ısrar ediyorsun ki?
''tamam baba ''
Keşke annem şehir dışına çıkmasaydı o götürürdü beni. Ama o da hep telefonla konuşuyor o yüzden götüremezdi. En iyisi odamda oturmaktı.
1 saat sonra
'' ALEV '' diyen babamın sesini duydum. Odamdan çıkıp babamın yanına gittim.
'' efendim baba ''
'' birazdan annenin yanına gideceğim ''
'' ama annem şehir dışında değil mi ''
'' evet , onun yanına gideceğim güldeste sana bakacak uslu dur ''
'' peki baba ''
'' ne zaman dönersiniz ''
'' bilmiyorum daha belli değil , uslu uslu otur işte evde ne diye soruyorsun ''
'' özür dilerim baba ''
'' hadi git odana şimdi ''
'' peki ''
Buydu işte babamla konuşmam , bu kadardı.
31 aralık 2014
'' güldeste abla ''
'' efendim canım ''
'' hani bu gün yılbaşı ya Noel baba gelip hediye verir mi ''
'' ama Noel baba gerçek değil ki tatlım ''
'' nasıl ya gerçek değil mi? ''
'' değil tatlım ama üzülme eminim ki anne ve baban sana hediye almıştır , sabah yatağının yanında bulursun ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir bakışta yok olmak
Novela JuvenilAlev arkadaşı için gittiği okulda aşkı bulacağını bilmiyordu. Toprakla mutlu olmak isterken ailesinin en karanlık sırlarını bulacağını da bilmiyordu. ''Annem daha 7 yaşındayken omuzlarıma çok ağır bir yük yüklemişti ama bunun farkında değildi. Şimdi...