pizza ve teklif

15 3 5
                                    

Bazen hayattaki şansımı sorguluyorum. Şanslı mıyım , şansız mıyım diye ama karar veremiyorum. Daha bir kaç saat önce güzelim dediği için kıpkırmızı olduğum , utandığım çocukla AVM de karşılaşıyorum ve bana yine güzelim diyor. Bu şans mı şansızlık mı bilemedim. Güzelim diyen sesi kafamın için de yankılanıyordu.

selam güzelim 

 selam güzelim 

 selam güzelim 

 selam güzelim 

 selam güzelim 

 selam güzelim...

Kafamda yankılanan sesin susmasını sağlayan şey ise gözümün önün de sallan el oldu. Daha sonrasın da bana seslendiklerini duydum.

'' alev , iyi misin güzelim '' diyen toprağın sesini duydum ilk başta

'' abi sen kıza ne yaptın da dünyayla bağlantısı kesildi '' dedi doruk

'' bir şey yapmadım ki sadece selam verdim '' dedi

SADECE SELAM MI VERDİ ?!?!??!? SELAM GÜZELİM dedi tabi 'güzelim' dediğini söylemiyor. İyi ki söylemiyor yoksa rezil olurdum ki oldum zaten. OF OF ağlamak istiyorum.

''lan doğruyu söyle ne dedin bir selam vermeyle kız niye donsun '' dedi ege

'' size lan borcum mu var 'selam ....' '' dediği sırada cümlesini tamamlamadı. Galiba toprağın jeton kareliydi , biraz geç düştü. Neden böyle olduğunu anlayınca bi aydınlanma geldi.

'' şimdi anladım niye böyle olduğunu ''

'' niye '' diye sordu mert

Mert'e görürsün şimdi der gibi baktıktan sonra kulağıma yaklaşıp

'' şu an beni duyduğunu biliyorum güzelim , eğer bir cevap vermezsen neden böyle olduğunu herkese söylerim '' diye fısıldadı. Alenen tehdit ediliyordum ama benim düşündüğün tek şey sesiydi cidden.... Daha fazla sesiz kalırsam herkese neden donduğumu söyleyeceği için mecbur düşüncelerden sıyrılıp konuştum.

'' iyiyim , dalmışım sadece '' dedim

'' nasıl bir dalmak bu alev ayakta bayıldın sandık '' dedi doruk dalga geçerek

'' şaka maka bi yana iyisin dimi , birileri baya telaşlandı da '' dedi soner. Dirseğini karnına geçiren toprak ona sus dercesine baktı.

''iyiyim merak etmeyin , siz nasılsınız '' dedim. Konun bir an önce benden uzaklaşması lazımdı

'' biz de iyiyiz '' dedi mert hepsi adına konuşarak.

Daha sonrası çok hızlı gelişti. Ben daha ne olduğunu anlamadan beraber mağazaları gezmeye başladık. Daha ilk mağazadan çıkmıştık ki.

'' ben acıktım hadi yemek yemeye gidelim '' dedi doruk

''oha oğlum 2 saat olmadı yemek yiyeli nasıl hemen acıktın '' dedi soner

'' sindirim sistemimim hızlı çalışması benim suçum değil hadi yemek yiyelim ''

'' ne dersin yiyelim mi '' dedi toprak bana dönerek. Açıkçası biraz acıkmıştım o yüzden olabilirdi.

'' olabilir biraz acıktım '' dediğim de

'' hadi yemek katına gidiyoruz '' dedi toprak. Doruk bunu duyar duymaz koşmaya başladı. Ege ve soner peşinde giderken biz onlara göre daha yavaş kalmıştık. Gittiğimizde bir kolona yaslanmış nefes alan doruk ve onun yanında durmuş ona bir şeyler diyen ege ve soneri gördük.

bir bakışta yok olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin