'' Biriniz fırına baksın '' dedi ege çıkan bulaşıkları makineye doldururken.
'' Biz mertle salata yapıyoruz. Siz bakın '' diye karşılık verdi ona beste.
'' Ben masayı kuruyorum '' dedi soner.
'' Ben çorbaya bakıyorum '' dedi doruk.
'' Biz tatlıyı yapıyoruz. Mecbur sen bakacaksın kardeşim '' dedi toprak.
'' Hepiniz hayırsızsınız '' dedi ege sitemle.
'' Söylenme ege tavuklar yanarsa gözüme gözükme '' dedim.
7 kişi mutfağa girmiş yemek yapmaya çalışıyorduk. Biz toprakla browni yapıyorduk. Beste ve mert salata ve meze yapıyordu. Soner pilav yapmış, dinlenmeye bıraktığında masayı kurmaya başlamıştı. Dorukta çorba yapmaya çalışıyordu. Ege de tavukları fırına verdikten sonra çıkan bulaşıkları makineye dizmeye başladı. Her ne kadar yemekten sonra hepsini bir yerleştirelim desem de kabul etmedi.
'' Ve çorba da hazır. Benlik bir işiniz yoksa salona kaçıyorum ''
'' Gel bana yardım et '' dedi soner .
'' Allah belanı vermesin soner '' sitemle konuşan doruğa gülmemek elde değildi.
'' Çikolata hazır şefim. Şimdi ne yapayım ''
'' Aferin çırak şimdi ona yavaşça hazırladığım karışıma dök ''
'' Emredersiniz şefim ''
2 saat sonra
'' Abi kabul etmiyorum ya nasıl bu kadar çok bilebilirsiniz '' dedi mert sitemle.
'' Cidden resmen hile var '' diye ona destek çıktı doruk.
'' Bu kadar iyi anlatmanız imkansız '' dedi ege inanamayarak.
'' Bence kaybettiğiniz için bize suç atıyorsunuz '' dedim.
'' Bence de '' diye beni onayladı beste.
'' Suç mu atıyoruz? ''
'' Evet ''
'' Alev, güzelim farkında mısın bilmiyorum ama 2 turda 35 kelime bildiniz ve süre sadece 2 dk. Bu neredeyse imkansız '' dedi toprak.
'' Doğduğumuz günden beri tanışıyoruz? '' dedim.
'' Neyse başka bir şey oynayalım '' dedi mert.
''Biraz daha anlat bakalım oynarsak kızlar içimizden geçecek '' dedi soner.
Çocuklar ne oynayacağımıza karar vermeye çalışırken ben ve beste mutfaktan içecek ve atıştırmalık almaya gittik. Salona dönerken koridorda '' Şimdi ne yapacağız ? '' diyen mertin sesini duyduk.
'' Alev her şeyi öğrendiğine göre plana devam mı edeceğiz yoksa yeni bir plan mı yapacağız ? '' dedi soner.
'' Bilmiyorum, alevle konuşmam lazım. O ne derse onu yapacağız '' dedi toprak.
Beste ne yapacaksın der gibi kafasını salladı. Kulağına yaklaşıp halledeceğim dedim. Kafasıyla beni onayladıktan sonra toprağa seslendim :
'' Toprak, gelir misin ? ''
'' Geliyorum ''
'' Ne oldu güzelim ? ''
'' Mutfakta cips kasesini unuttum da elim dolu sen getir misin ? '' Kafasıyla beni onaylanıp mutfağa doğru giderken bizde salona geçtik. Elimizdekileri orta sehpaya bırakırken toprakta mutfakta bıraktığım cips kasesiyle geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir bakışta yok olmak
Teen FictionAlev arkadaşı için gittiği okulda aşkı bulacağını bilmiyordu. Toprakla mutlu olmak isterken ailesinin en karanlık sırlarını bulacağını da bilmiyordu. ''Annem daha 7 yaşındayken omuzlarıma çok ağır bir yük yüklemişti ama bunun farkında değildi. Şimdi...