Розділ 1: Місто зомбі: Не вмикайте світло!

48 4 0
                                    

Коли Сінь Мен прокинувся, за вікном все ще не розвиднілося.

Була середина літа. Тож навіть уночі було спекотно, але кондиціонер у кімнаті з якоїсь причини не працював. Тому він прокинувся від неймовірної спеки, насилу змушуючи себе розплющити очі. Він сів на ліжку, і хотів піти на кухню, аби випити склянку води.

Підошви ніг торкалися сухої підлоги, але Сінь Мен ніяк не міг намацати капців, тому все ж таки спробував розплющити сонні очі й опустити голову на сіру підлогу.

Відколи підлога будинку була такою брудною?

Ця смутна думка лише злегка промайнула його розумом, перш ніж він знову сонно заплющив очі, залишаючись у сидячому положенні.Позіхаючи, він знову почав клювати носом.У кімнаті було темно, тихо і душно, він помалу нахилив голову і майже знову заснув, доки не відчув сильної спраги, потім енергійно потряс головою, намагаючись скинути сонливість.

Коли він, нарешті, повністю розплющив очі й почав шукати капці, картина, що розгорнулася перед очима, була неприємною, його очі розширилися.

Маленька кімната, обшарпані меблі, брудна атмосфера.

Так дивно.

Що це за місце?!

Сінь Мен на 100% впевнений, що це не його дім, не його меблі, і навіть розмір кімнати зовсім інший! Ще страшніше те, що в цей момент він нарешті з'ясував, що причина того, чому в будинку так темно, не тільки в тому, що за вікном темно, а й у тому, що...

Він напружився, і злегка повернув голову ліворуч.

Вікно було заблоковане дерев'яною дошкою!

З деяких меблів зняли довгі дерев'яні планки й обрізали, залишивши безліч тріски.Вони закривали віконну раму, залишивши лише невелику щілину. Поверхня дощок була вкрита безліччю величезних іржавих шипів. Вони були прибиті смугами, криві й скорчені, наче зламані й не здатні боротися пальці, що лежали зверху, чи як потворні й цвіркуни, викликаючи почуття переляку. Проте, на них було ще багато подібних, довгих цвяхів, вбитих у корінь.

Якщо цвяхи не протикають дошку, вони виглядають дуже міцними і їх важко зламати без інструментів.

Фіранки були розірвані, і залишився лише невеликий шматочок, який все ще погойдувався вгорі. Розкидане на підлозі ганчір'я були вкриті темно-коричневими плямами, а стіл поруч із вікном був весь у брудних слідах.

Посібник втечі з гри жахівWhere stories live. Discover now