Розділ 17: Баґ

11 2 0
                                    

Насправді місце, яке вони обрали для відпочинку, було недалеко від Бюро громадської безпеки. Коли вони дивилися вниз, то могли побачити його ворота. Не те щоб вони не хотіли йти далі, але всі вони були поранені й змучені. Крім Ю І ніхто не міг продовжити шлях.

Тож, певною мірою, вони ще не уникли небезпеки. Перше, що зробила їхня група, це уважно подивилася на Бюро громадської безпеки в страху, що їх виявлять солдати.

Дивно, проте двері були чистими, і там нічого не було.

Зомбі у військовій формі та звичайні зомбі - усі зникли, і двері були злегка прочинені, точно так само, як це було, коли вони прибули туди вчора.

Це не заспокоювало, змушуючи всіх почуватися некомфортно. Вони хотіли негайно покинути це місце.

Шкода, що вчора Сінь Мен не знайшов машину, яку можна було б відкрити, на парковці. Зараз у них не було ніякого транспортного засобу, а потрібно було пройти через усе місто. Вони не знали, скільки часу їм знадобиться і з якими небезпеками доведеться зіткнутися.

Поки вони стояли в розгубленості, то побачили, як Ю І дістав рятувальний молоток зі свого рюкзака, підійшов до машини, припаркованої на вулиці, розбив вікно водія і відчинив двері. Він розібрав приладову панель, витягнув кілька дротів, щось із ними зробив, і машина дійсно завелася!

Сінь Мен був приголомшений і показав Ю І великий палець вгору.

Група забралася всередину. Цього разу водієм став Ю І, Сінь Мен сів на пасажирське крісло, Дон Сю і Лі Юген подивилися один на одного і, не наважившись обговорювати це, відчинили задні двері машини і зайняли свої місця.

Водій повернув кермо, натиснув на газ, і машина швидко попрямувала на схід.

На дорозі їм зустрілося безліч зомбі, але вони всіх об'їхали. Сінь Мен зрозумів, що, якщо говорити про водіння, то його майстерність була набагато гіршою, ніж у Ю І. Це не була його провина, просто він виявився дуже хорошим у цьому. Хлопець насправді був хорошим водієм, але не порівняно з Ю І. На дорозі він майже не бачив зомбі, тільки тінь від них, перш ніж автомобіль проїжджав повз, навіть не дозволяючи зомбі переслідувати їх.

- Якщо це справді гра, - почав Сінь Мен, - То ти, мабуть, досвідчений гравець!

Ю І повернув голову і подивився на нього багатозначним поглядом. Сінь Мен нічого не зрозумів, але той не став пояснювати, і незабаром знову перевів свій погляд на дорогу.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Посібник втечі з гри жахівWhere stories live. Discover now