Що відбувається з Цзе Цзи?
Чому він не рятує їх?
Чому... чому він мовчить?
Зіниці Сінь Мена звузилися. Він ясно міг відчувати теплоту тіла іншої людини за своєю спиною, що свідчило, наскільки близько вони стоять. Раптово відчув, як жахливий холод пронизав його тіло, вітер подув йому у вухо, і Сінь Мен рвонув уперед, але виявився повільнішим. Величезна сила вдарила його по лівій руці, і він ясно почув звук кісток, що ламаються, від несподіванки юнак закричав. Він упав на бік, вкрившись холодним потом, а очі наповнилися сльозами. Він скорчився від болю і подивився вгору.
Крізь затуманений погляд він побачив...
Жорстоке і зле, усміхнене обличчя Цзе Цзи, який втупився на нього!
- Ти... - він був на межі непритомності, в очах темніло. Хлопець хотів запитати: "Чому?", але в нього не було сил поставити запитання.
- Раніше я не закінчив, - почав Цзе Цзи, розтягуючи куточки губ. Зараз уся його сутність змінилася. Він посміхався, поки крутив сталеву трубу в руці, і злісно наближався до Сінь Мена, - Ти найрозумніший в команді, тож... Помри.
Поки він наближався, Сінь Мен відповзав назад, він дивився на чужі руки, і тут його І тут йому сяйнула думка. Сінь Мен схопив чоловіка.
- Ти... Не гравець.
- Ось бачиш, - на обличчі Цзе Цзи розквітла посмішка, він втупився в Сінь Мена поглядом змії, облизуючи губи. - Я ж сказав, у цій команді й в моєму серці, ти - найрозумніший~~ Ха-ха-ха!
Такі самі слова, сказані тією ж людиною, але абсолютно іншим тоном, від цього ставало особливо дурно. Від голосу, сповненого злоби, Сінь Мен почувався жахливо!
Чортова гра, без підказок впровадила "Юда" в їх команду.
- Не дивись на мене так, - Цзе Цзи раптово змінив свій вираз обличчя, дивлячись із жалістю спочатку на Сінь Мена, а потім і на Сюн Цзябао, який переслідував Лі Югена. Чоловік знизав плечима і посміхнувся:
- Хто дав мені завдання перешкодити вам піти? Не звинувачуй мене, якщо помреш, ха-ха-ха!
Завдання? Завадити їм піти?
Що за... Завдання?
Сінь Мен почав розмірковувати про це, але в нього не було часу довго думати. Юнака привернули крики з іншого боку, від Сюн Цзябао. Його навіть не можна було вважати "людиною", тільки монстром!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник втечі з гри жахів
Mystery / ThrillerСінь Мен прокинувся, і виявив, що потрапив у гру жахів. Він повинен працювати з п'ятьма іншими людьми, аби боротися і вижити в жахливому світі. Він докладає всіх зусиль, щоб повернутися до реальності, а назва гри... "Нескінченна реінкарнація у грі ж...