Що робити? Що ж робити!?
Сінь Мен був оточений зомбі, його одяг був мокрим від поту. Він із самого початку був не дуже сильним, але зараз ситуація погіршувалася ще й через травми. Юнак міг використовувати лише одну руку. Хлопець не давав наближатися зомбі, розмахуючи сталевою трубою, проте в нього боліла права рука, і довго він протриматися не міг.
Він міг лише швидше бігти до воріт!
- Зникніть! Йдіть до пекла! Помріть!
Лі Юген використовував дерев'яні палиці, щоб бити по руках зомбі, кричучи без перестанку. Якби Сінь Мен не був зайнятий, він сказав би йому заткнутися і поберегти сили, але в нього не було на це часу, тому дозволив чоловікові зробити фатальну помилку. Тривалий і гучний крик вимагав багато сил, через що Лі Юген став задихатися. Через брак кисню в його очах потемніло, а сили зменшилися. Він ставав дедалі повільнішим і повільнішим, від чого в його захисті почали з'являтися дірки. І монстр - Сюн Цзябао раптово з'явившись, схопив чоловіка за руку.
В його очах відбився неймовірний жах. У цей момент життя і смерті все ніби сповільнилося. Лі Юген подивився на руку диявола і бачив, як його затягує в пекло...
У цей час дівчина, що відстала, наздогнала його і пробігла повз. Чоловік був приголомшений, він закричав, зігнувся, схопив дівчину за руку і штовхнув її до Сюн Цзябао.
- Аааа! - це був перший раз, коли дівчина закричала. Гострі кігті монстра впилися їй у спину!
Ця сцена сталася просто перед Сінь Меном, який тільки-но повернувся і був у шоці. Він прочистив собі шлях між зомбі й кинувся до дівчини. Вони були недалеко одне від одного, він міг врятувати її!
Однак, коли він рвонув до дівчини й потягнувся до неї, він забув про зомбі, які їх оточували. Рука мерця майже подряпала його плече.
Сінь Мен навіть не повернув голови. Він бачив, як дівчина виривалася з хватки Сюн Цзябао, рвонула до Сінь Меня і штовхнула його геть. Саме вона зазнала атаки зомбі. Її рука була роздерта зверху донизу, з рани бризнула тепла кров.
- Біжи! - не чекаючи реакції Сінь Мена, дівчина люто відштовхнула його від зомбі, залишаючись повністю похованою під цими тварюками. Хвиля мерців, збуджених запахом крові, оточила її щільним кільцем, забувши про Сінь Мена.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник втечі з гри жахів
Misterio / SuspensoСінь Мен прокинувся, і виявив, що потрапив у гру жахів. Він повинен працювати з п'ятьма іншими людьми, аби боротися і вижити в жахливому світі. Він докладає всіх зусиль, щоб повернутися до реальності, а назва гри... "Нескінченна реінкарнація у грі ж...