Група, спотикаючись, вийшла з бюро громадської безпеки й знайшла житловий будинок поблизу, увірвалася на третій поверх, перебивши всіх зомбі всередині, і тимчасово заспокоїлася.
Після зустрічі з жахливими, майже безсмертними зомбі, вбивство звичайних не становило труднощів. Навіть Лі Юген більше не кричав. А чоловік, на ім'я Ю І мовчки слідував за Сінь Меном, не беручи ініціативу, тільки допомагаючи хлопцеві, коли той опинявся в небезпеці.
Навіть без пістолета він не був безпорадним. У руках чоловіка був гострий ніж, і достатньо було навіть легкого удару, щоб голова зомбі покотилася на землю. Тварюки з його боку виглядали так, наче були зроблені з паперу, але група, що має справу з ними, знала правду. Справа не в тому, що ці істоти слабкі, а в тому, що людина була занадто сильною!
Пізніше всі сиділи у вітальні, відпочиваючи. Дон Сю і Лі Юген перебували якомога далі від нового члена команди, не наважуючись провокувати його, але Сінь Мену було байдуже, він почувався в безпеці поруч із цією могутньою людиною. У будь-якому разі, він не хотів сидіти поруч із Дон Сю або Лі Югеном, тому сидів поруч із Ю І.
Він навіть виявив, що погляд чоловіка частіше звертався до нього, ніж до інших. У чужих очах не було жодних особливих емоцій, лише спокій. Спокій, який заражав Сінь Мена і дозволяв його розуму трохи розслабитися.
Раптово чоловік відкрив рот.
- Що сталося з твоєю рукою?
Це був другий раз, коли хлопець почув його голос. Він був дуже низьким, майже магнетичним. Такий описують як: "може змусити вуха завагітніти". Він був дуже близько до Сінь Мена і шепотів прямо йому у вухо. Юнак злегка почервонів через чутливість вух.
- Ну... Просто Цзе Цзи поранив.
Чоловік не відповів, просто встав і на деякий час вийшов із вітальні. Коли він повернувся, то ніс із собою бинти з рюкзака і дві деревинки. Ю І сів поруч із Сінь Меном і допоміг йому, зафіксувавши кістки на місці двома дощечками, обмотав бинтами шию і руку, тим самим закріпив постраждалу кінцівку на грудях.
- Не рухайся.
Рухи були швидкими й досвідченими. Юнак відчув лише короткочасний біль під час перев'язки, але, коли зламані кістки були зафіксовані, він почувався набагато комфортніше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник втечі з гри жахів
Mystery / ThrillerСінь Мен прокинувся, і виявив, що потрапив у гру жахів. Він повинен працювати з п'ятьма іншими людьми, аби боротися і вижити в жахливому світі. Він докладає всіх зусиль, щоб повернутися до реальності, а назва гри... "Нескінченна реінкарнація у грі ж...