Цзе Цзи насправді не вмів водити? Сінь Мен так не думав. Він знав тільки те, що вони перебувають у машині всього-на-всього п'ять хвилин, а його голова вже встигла вдаритися об різні частини транспорту разів десять. Весь автомобіль перетворився на кенгуру. Вони переїжджали зомбі, поки Цзе Цзи тримав кермо обома руками й з дивним виразом обличчя. Він схвильовано кричав час від часу:
- Я вдарив! Збив! Я вбив монстра! Ха-ха-ха!
Його ніби підмінили. З м'язистого чоловіка він перетворився на автомобільного маніяка, а найстрашніше відбувалося на задньому сидінні. Хаотично, четверо дорослих чоловіків тряслися з боку в бік. Сюн Цзябао, який сидів поруч із Сінь Меном, усе ще радів, майже тикаючи пальцями в очі Сінь Мену:
- Вааа, ми схожі на ягоди затиснуті між млинцями!!! Слухайте, а коли я теж зможу пограти в збий-зомбі?
Дон Сю не міг більше це терпіти й вдарив його рюкзаком.
- Шумно, що за маячню ти несеш? Заткнися! Ми збили вже достатньо зомбі, - і тут же кинувся лаяти водія, - Цзе Цзи, пригальмуй!
Його сорочка була пом'ята, а окуляри зламані, він ніколи не був настільки збентежений, відколи виріс із дитячого віку! Чортів чоловік!
Сінь Мен уникав нігтів Сюн Цзябао і щосили намагався уникнути гніву рюкзака. У результаті він не втримався і вдарився головою об переднє сидіння. На його очі навернулися сльози. Він розтер місце удару.
- Так, пригальмуй, або ти розіб'єш нашу машину!
Однак Цзе Цзи їх не чув. В екстазі він усе збивав нових зомбі, а машина тряслася все сильніше. Зомбі зовні були притягнуті звуками ударів і переслідували машину, але, на щастя, швидкість машини була досить високою, інакше вони були б уже мертві.
Лі Юген схопився за ручку дверцят і закричав, як свиня:
- Допоможіть! Допоможіть! Змініть водія! Я прошу іншого водія! Поміняйтеся негайно!
Інші одночасно погоджувалися і хотіли, щоб він заткнувся. Вони всі були позбавлені дару мови. Чотири людини скупчилися на задньому сидінні, і якщо вони не сидітимуть разом, то вилетять із машини.
Тільки на передніх сидіннях були ремені безпеки. Їхня ситуація була кращою. Принаймні, Сінь Мен не чув голосу дівчини. Якби не її довге волосся або тихі зітхання, вони могли б подумати, що там зовсім нікого не було...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник втечі з гри жахів
Misterio / SuspensoСінь Мен прокинувся, і виявив, що потрапив у гру жахів. Він повинен працювати з п'ятьма іншими людьми, аби боротися і вижити в жахливому світі. Він докладає всіх зусиль, щоб повернутися до реальності, а назва гри... "Нескінченна реінкарнація у грі ж...