Kesit

6.8K 215 118
                                    

LÜTFEN YORUM YAPARKEN BUNUN İLK KİTABIM OLDUĞUNA DİKKAT EDEREK YORUM YAPINIZ.

*****

ÇETİNER AİLESİ

YEKTA ÇETİNER ( BERVA'NIN BABASI )

MERYEM ÇETİNER ( BERVA'NIN ANNESİ )

MİRHAN ÇETİNER (BERVA'NIN AĞABEYİ )

ZEYNEP ÇETİNER ( MİRHAN'IN EŞİ )

HAZAR ÇETİNER ( BERVA'NIN AĞABEYİ )

BERVA ÇETİNER ( ESAS KARAKTER )

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

ULUSOY AİLESİ

KADİR ULUSOY ( ALAZ'IN BABASI )

EFSUN ULUSOY( ALAZ'IN ANNESİ)

ALAZ ULUSOY (ESAS KARAKTER)

BERAT ULUSOY( ALAZ'IN KARDEŞİ)

DİYAR ULUSOY (ALAZ'IN KARDEŞİ)

*******

Ben bunları düşünürken babam hafifçe öksürdü. Bu bir şey söyleyeceği anlamına geliyordu ve yüz şekline bakarak söyleyeceği şeyin iyi bir şey olmadığını anlayabiliyordum.

"Bugün Ulusoy aşiretinden bir kişi çarşıda Hazar ile çarpışmış."demesi ile gözlerim kocaman oldu. Başka biri olsaydı hiç tepki vermezdim hatta ne var bunda derdim ama Ulusoy aşireti bizim kanlımız olan aşiret ve babamın yüzüne bakılırsa hiç iyi şeyler olmamıştı.
~~~~~~
Diğer aşiretlerin büyükleri toplandı ve kan davasını bitirmek istediler. Yoksa herkes bu işin sonunun iyi olmadığı biliyor. Yıllardır durulan dava tekrar başlayacak ve benim bir davaya kurban edeceğim evladım yok."

"İki aşirete akraba olmayı teklif ettiler. Aksi Mardin'de taş taş üstüne bırakmazmış. Bize düşünmek için bir hafta süre verdiler..."

~~~~~~~~~

"Berva'nın Alaz Ulusoy ile, Hazar'ın Diyar Ulusoy ile evlenmesini teklif ettiler."

~~~~~~~

"Ağam kusura bakmayın bir kazadır oldu,suçlu biziz, dikkatsizliğimize denk geldi ama sizde biraz kibar mı olsanız."

Birden sinirle bana döndü.Bir kadının bir ağa karşısında nasıl konuştuğunu düşünüyor olmalıydı. Ama ağa olması benim konuşmayacağım anlamına gelmezdi ki.
Bir şey vardı gözlerinde anlamını bilmediğim. Sanki onun karşısında durmama sinirlenmekten çok şaşırmış gibiydi ama buna emin olamıyordum

ALAZ AĞA TÜM İHTİŞAMIYLA BERVA ÇETİNER'İN KARŞISINDAYDI





BU SADECE KESİT. EĞER İLGİ OLURSA BÖLÜM ATACAĞIM VE İLGİ ARTARSA BÖLÜMLERİM EN FAZLA ON GÜN ARAYLA SİZLERLE OLACAK.


ATEŞ FIRTINASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin