7- Hanımağa Benim Karım

3K 207 370
                                    

EVET CANIM OKURLARIM. YARIN PAZARTESİ AMA YENİ BÖLÜM İSTEYEN OKURLARIM OLDUĞU İÇİN BÖLÜMÜ DÜZENLEYİP ATTIM. YANİ YENİ BÖLÜM GELDİ❤️

SADECE ALTI SAAT ERKEN ATMIŞ OLDUM🤫

OKUMAYA GEÇMEDEN ÖNCE SİZE SORMAK İSTEDİĞİM BİR SORU VAR. VAKTİNİZİ ÇALIYORUM AMA LÜTFEN CEVAPLAR MISINIZ?

BU KİTAP ARKADAŞLARINIZA VEYA BAŞKA BİR TANIDIĞINIZA ÖNEREBİLECEĞİNİZ BİR KİTAP MI? YANİ OKUNMAYA DEĞİYOR MU?

CEVAPLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER. HER BÖLÜM OY VE YORUM UYARISI YAPMIYORUM SİZ ZATEN YAPACAĞINIZI BİLİYORSUNUZ.❤️‍🔥

O ZAMAN BAŞLAYALIM

Alaz Ulusoy onun neden geldiğini anlamamıştı ama yüzündeki ifadeden ve ter içinde kalmış suratından bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı. Arabadan inmedi. İnat etti ama inmedi. Bu inat ona çok pahalıya mal olacaktı.

On beş saniye kala Berva hızla koşup onun olduğu tarafın kapısını açmış ve kolundan tutup onu çekmişti ama Alaz Ağa hâlâ inat ediyordu.

Bu kadın buraya kadar geldiyse önemli bir şey vardır diye de mi düşünmüyordu? Üstelik nasıl bir hızda ve ne kadar uzun süre korna çaldığını görmesine rağmen...

On saniye kala Berva"Emrah Şener."demiş ve Alaz'ın kaşları çatılmıştı."İn hadi."demişti ama Alaz Ağa emir almayı sevmiyordu. İnmedi.

Zamanı olsa burada ona iki tane çakıp dövebilirdi ama işte durumlar karışıktı.

"Bomba var, hadi."demesi ile Alaz bir an afallamıştı.

Beş saniye kala Berva kolundan tutup onu araçtan çıkarmış ve ikisi beraber en uzak noktaya doğru koşmuşlardı. Berva koşarken aynı zamanda aracı kontrol ediyordu. Hâlâ orada bir bomba olduğundan emin değildi.

Yirmi saniye dolduğunda Berva hâlâ araca bakıyordu. O saniyeler dolduğunda araç büyük bir gürültü ile patladı. Bombadan uzaklaşmıardı ama sarsıntının etkisi ile Berva yere düşecek gibi olmuştu. Sanki hayatının her snında bomba ile yaşamış gibi dik duran Alaz Ağa ise düşmesin diye onu karnından tutup sırtını göğsüne yaslamıştı.
Dengesini sağlamasına yardımcı olup onu bırakmıştı. Bu mesafeden bile kadının kokusunu alıyordu.

Berva'nın da aracı diğeri gibi alev almıştı.

Boş, toprak alanda yanan iki araca bakıyordu. Beş saniye kala onu arabadan çıkarmayı başaramasaydı Alaz Ağa ölecekti.

O, korkulu gözlerle hâlâ Alaz'ın oturduğu tarafa bakıyordu. Donmuştu ve gözlerini oradan ayırmıyordu. Bir süre sonra Orhan ve diğer korumalar ile birlikte polis, itfaiye ve ambulans ekipleri olay yerine gelmişti ama çok geçti. Bomba çoktan patlamıştı ve Berva hâlâ onun oturduğu noktaya bakıyordu.

Alaz az önce ne yaşadığını sorguluyordu. Birden aracı durdurmuş, kapıyı açmış, bomba var diye bağırmış, onu kolundan tutup dışarı çıkarmış-tabi Alaz'ın izniyle-ve koşmaya başlamışlardı. Neler olmuştu öyle?

İlk önce karşısında cayır cayır yanan iki araca baktı. Sonra kafasını hafif çevirip onlara doğru gelen insanlara.
Kafasını bu sefer yanında duran kadına çevirip onun donuk bir vaziyette hâlâ yanan araca baktığını gördü.

Berva yanan aracın içinde Alaz'ın olduğunu düşünüyordu. Onu kurtaramadığını ve gözlerinin karşısında cayır cayır yandığını düşünüyordu. O böyle anlarda ilk önce soğukkanlı olup daha sonra şoka giren insanlardandı.

Alaz onu kolundan tutup sarstı ama Berva hâlâ aynı yere bakmaya devam ediyordu. O sırada Orhan ve diğer korumalar da gelmişti. Orhan hariç diğerleri belli bir mesafeden sonra yaklaşamıyordu.

ATEŞ FIRTINASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin