Seria Królowej Mroku doczeka się kolejnej części!
Oczekujcie 1 listopada! W każdy piątek i wtorek będzie się pojawiać kolejny rozdział. Jest na co czekać.
Szykują się niezłe zwroty zdarzeń.
Wypatrujcie!
,,- Zapamiętałem cię jako duszę towarzystwa.
- Jakże mi przykro, że jestem złym kompanem podróży. Jednakże pragnę ci uświadomić, że nie jestem jakąś tanią rozrywką, żeby cię zabawiać. Jeśli szukasz takowej książę, to się rozejrzyj, bo kręci się tutaj trubadurka, która idealnie sprawdzi się w roli wesołej atrakcji - mówię i odchodzę do swojego pokoju. Za nim zamykam drzwi, słyszę jako Logan głośno wzdycha i mówi: kobiety.''
,,– Będziemy w tym razem. Nie zostawię cię z tym wszystkim sama, a demony, które nas ścigają przegonimy i to nie dzięki trójniakowi z cynamonem i wesołej muzyce. Zrobimy to, bo nie jesteśmy nikim. Ty nie jesteś nikim. Jesteś wart o wiele więcej niż ci, co mówią o tobie źle – szeptam do jego ust te słowa, gdy w kącie jego oka pojawia się jedna samotna łza. Nie odgania jej, tylko pozwala opaść, aby mogła ją scałować. – Nie idź dziś nigdzie i zostań ze mną. Razem odgonimy demony – dodaje, gdy on wypuszcza z płuc duże wydech, sprawiając, że ciężar, który nosił właśnie spadł."
,,– Przybyłem złożyć wam gratulacje. Może niezbyt szczere, bo liczyłem na to, że ja zostanę twym mężem. Wtedy na pewno nie pozwoliłbym nikomu cię więzić i nie sprawił, żebyś wyglądała jak wychudzony zbity pies. – Dostrzega zaskoczenie na mojej twarzy, więc szybko się opanowuje i przybieram maskę obojętności. – Podczas Królewskiej Próby wyglądałaś mizernie. Z uwagi na okoliczności, było to zrozumiałe. Ale tutaj? W królewskie urodzaju powinnaś ożyć – prycha. – Nie ważne ile pudru nałożą ci na twarz. Ile warstw zielonego tiulu przyodziejesz. Nie zakryjesz tego, że przypominasz bardziej chodzącego trupa niż księżniczkę. – Idealnie wymierzony policzek."
CZYTASZ
Cierniowy ogród (część II)
FantasiOdkryj mroczną i pełną emocji historię w drugiej części serii "Królowej Mroku"! Lore przeszła przez piekło zdrady i straty. Staje przed kolejnym wielkim wyzwaniem. Zmuszona do zawarcia małżeństwa z księciem Loganem, swoim największym wrogiem, wkracz...