"Yoongi, burdayım!"Buluşmuştuk. Hoseok ve ben, ilk randevumuzdaydık. Elini onu görmem için havaya kaldırmış, bana sesleniyordu. Gülümsedim. Mimiklerim bu kızıl saçlıdan önce hep sabitti. Duygu değişimlerim yoktu ama ne zaman ki Hoseok benimle konuşmaya başladı, o zaman bütün mutluluğumu ve bütün enerjimi geri kazandım. Ne kadar sürdüğü önemli değil. Bu çocuk, benim tüm neşemdi.
Yanına gittiğimde dişleriyle kocaman gülümsedi. Elimi tutup parmaklarını parmaklarımın arasına kilitledi. Onun yanındayken, onun kokusu burnumun ucundayken hissettiğim huzuru başka hiçbir şeye değişmezdim.
"Hadi, gidelim."
Akvaryumun girişine doğru beni sürüklemeye başladı. Enerjisine yetişemiyordum.
***
Oturakların olduğu kısımda duruyorduk. Belki sıkıcıydı ama Hoseok yanımdayken dünyanın en sıkıcı şeyi bile beni deli gibi eğlendirmeye yetiyordu. Her şeyin puf noktası oydu, her şeyi güzelleştiren oydu.
Elini tuttum, balıklara bakmayı bırakıp elimi hissettiği gibi gözlerini bana çevirdi.
"Yoongi, bırak bu kadar tatlı olmayı."
Diğer eliyle çenemden tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Hareket etmiyor, sadece birbirimizin dudaklarında dinleniyordik. Hoseok halka açık bir alanda beni öpmekten çekinmiyordu. Benden utanmıyor, benden rahatsız olmuyordu. Benimle, bir erkekle sevgili olduğunun öğrenilmesi düşüncesi onu korkutmuyordu. Hoseok benim güvenli alanımdı. Onun olduğu her yerde kişilik değiştiriyor, uysal bir kedi oluyordum resmen. Baskın özelliklerimin hepsi gidiyordu. Bütün gerginliğim azalıyordu. Bu kızıl saçlı çocuk gittiği her yere çiçek tohumları bırakıyordu resmen.
Başımı omzuna koydum. Dünyanın en huzurlu yeri burasıydı. Kaostan, her şeyden uzak. Sadece biz. Hoseok ve ben, biz. Başka hiçbir şey yok.
***
Bu bolumu sadece yazmam gerektigi icin yazdim 🫡
Bolum atmam gerekiyodu o yuzden mini bi date olarak dursun bu kisim
Aklima yazacak bir sey gelmiyor o yuzden tikandi bu fic biraz
sizi seviyom bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ve sonra seninle tanıştım - sope
Fanfictionbiliyor musun yoongi? sen benimle alakalı en ufak bir detayı bile değiştirdin.