9. rész

228 37 6
                                    

Hyunjin kissé kábán kelt fel, majd próbált visszaemlékezni arra, hogy hogy történhetett mindez. Mostmár tisztában volt vele, hogy mi történt a szőkével és, hogy ki is ő. 

-Hyunjin végre, már azt hittük nem kelsz fel soha.-nyitott be Minho az ajtón. 

-Minho baj van, nagy baj.-hajtotta le fejét Hyunjin, mire fekete tincsei szemébe lógtak.

-Tudom, és tudom, hogy ki Felix. Nem csak ő hanem te is a szarban ülsz.

-Én miért? Őt kell megmenteni.-kérdezte Hyunjin. 

-Majdnem megölted őt.-világosítja fel Minho. 

-A-az véletlen volt. Nem tudtam uralkodni magamon.-suttogta Hyunjin, miközben visszaemlékezett arra a napra, amikor rátámádt a szőkére. Még a lökés után is folytatta volna, ha nem kap időben észbe. 

-Nem, nem az volt. Az irányító direkt olyan kívánságokat csináltat meg veled, amivel a benned lévő démont ingereli. Minél több embert ölsz és kínzol meg annál nehezebb lesz visszatartanod őt. És végül Felixre fogsz támadni. Ez a célja az irányítónak-

-Hogy én öljem meg Felixet...-fejezte be Hyunjin. 

-Pontosan. 

-Hyunjin végre.-jött be a gyengélkedőbe Chan. 

-Chan, tudod, hogy hogy van Felix? Ébren van már?-kérdezte azonnal Hyunjin. 

-Felküldtem pár embert akik segítenek, hogy nem ébredjen fel.

-Basszameg, hogy nem vettem ezt elöbb észre. Akkor egy öntelt fasz vagyok, hogy nem figyelek soha másokra. -tört össze teljesen Hyunjin. Bármennyire is lehet hatalmas ereje és természetfeletti képessége az érzései mindig megfogják őt gyengíteni, mint mindenki mást. 

-Ne most törj össze basszus. Az majd ráér, ha megmentettük a haverod.-mondta Minho és felhúzta Hyunjin az ágyról. 

-Menny, mindent csinálj úgy ahogy eddig, de a démonodat fogd vissza. Nem szabad, hogy szagot szúrjanak. -mondta az orvos, ezzel egy kis lelket öntve Hyunjinba. 

-És ne feledd, hogy te is tudsz Felixel beszélni, csak rá kell jönnöd, hogy hogyan. Keresd meg Felix gyengepontját. Vedd rá a testét, hogy engedjen be az elméjébe. Nincs sok időnk, szóval próbáld meg lelasítani a kívánságokat. -mondta Chan. 

-Rendben, addig ti keressétek meg az irányítót, már csak 19 maradt.-vázolta a helyzetet Hyunjin, majd már ott sem volt. 
Sietve ment fel a lépcsőn, majd benyitott Felix szobájába. Két alsóbb rangú démon várta őt akik bólintottak, hogy minden rendben a szőkével és hamarosan felfog ébredni. Hyunjin nagyot sóhajtott, hogy nem késett, majd leült az ágy szélére és várt. 

Nem sokkal késöbb a szőke mocorogni kezdett, mire a démon felé kapta tekintetét. 

-Lix? Hogy vagy?-kérdezte halkan. A szeplős először csak nyöszörgött, majd fejét Hyunjin felé billentette. 

-Fáj a fejem.-motyogta, majd nagy levegőt vett, hátha ezzel csillapítani tudja a hasogató fájdalmat. 

-Sajnálom, miattam.-mondta Hyunjin majd kezét Felix homlokára tette.  A szőke hagyta, hogy a démon meleg keze cirógassa arcát. 

-Sajnálom. Nem tudtam uralkodni magamon. Kérlek bocsáss meg.-hajtotta le a fejét a fekete. 

-Én sajnálom....Hyun valami furcsa történik velem.-suttogta Felix mire Hyunjin felkapta fejét. a démon a kezét levezette a szőke mellkasára. Lassan, de vert a szíve. Hyunjin szemei kétszeresére nőttek, majd kezét visszavezette a szőke arcára. 

-Bírd ki még egy kicsit, már megvan  amegoldás.-suttogta Hyunjin, de ekkor Felix ismét elaludt. 

Felix gyengepontja a szeretet volt...


Haliii, köszönöm a bíztató kommenteket és örülök, hogy tetszik nektetk a könyvem. Igaz ez egy kissé röv9d rész volt, de remélem, hogy annál fontosabb. Igyekszem a következőt hosszabbra írni. 

23 wishes | HYUNLIXWhere stories live. Discover now