10. rész

210 34 4
                                    

-Uram, mit akar kezdeni a fiú lelkével?

-Felhasználom. Beteljesítem a célom és emberi életet élhetek a lelkével.

-D-d-de ahhoz a vére is kell.

-Pontosan, azért van ott Hwang Hyunjin....


-Hyunjin!-szólt Felix a nappaliból. 

-Igen?-kérdezte savanyú képpel a démon, hisz tudta, hogy ismét öldöklés lesz. 

-Találkozóm lesz valakivel és szeretném, ha velem jönnél.-mondta a szőke, bár hangja tele volt gúnnyal. 

-Mit tervezel?-kérdezte Hyunjin és Felix keze után nyúlt. A szőke kissé meglepődött a hirtelen érintéstől, de nem húzta el a kezét. 

-Van valaki akivel beszélnem kell.

-Ki az?-Hyunjin nem akart úgy elindulni, hogy nem tudta mi fog történni. 

-Ne üsd bele mindenbe az orrod.-feszült be a szőke és kezét kihúzta Hyunjin szorításából. 

-Nem tudok több kívánságot teljesíteni egy ideig.-mondta semleges hangon az idősebb, mire a szőke megtorpant. 

-Tessék? Miért nem?-kérdezte dühösen. Hyunjin nem teljesen erre a reakcióra számított, de legalább figyelembe vette őt a szőke. 

-Nem tudok.-adta a rövid választ a démon, majd kényelemebe helyezte magát a fotelben. Felix nagy levegőt vett és Hyunjin elé állt. 

-Miért?

-Mert.-mondta Hyunjin és ajkait apró mosolyra húzta. 

-Ne merj velem szórakozni!-kapta fel a vizet a szeplős. 

-Mert mit csinálsz? Megütsz?-húzta Hyunjina szőke idegeit. Jelen pillanatban az volt a célja, hogy ne akarjon kívánni Felix. 

-Rohadék.-sziszegte a szőke, majd egy pillanat múlva keze már lendült, hogy megüsse a feketét. Hyunjin elmosolyodott és időben megfogta a szőke kezét, majd az ölébe rántotta őt. Felix meglepődve próbált szabadulni, de Hyunjin a szabad kezét Felix derekaköré csavarta és jobban az ölébe húzta. 

-Mit csinálsz?-kérdezte ingerülten a szőke. 

-Nem tudom. Játszom veled.-pimaszkodott az idősebb, és a szőke nyakába temette fejét. Felix dühös volt, mégis elpirult. 

-H-hyunjin hagyd abba és induljunk!-ficánkolt Felix, de egy pillanatmúlva már lefagyott. Hyunjin végighúzta szemfogait Felix nyakán. A szőke hasa bukfencezett egyett. 

-H-hyun.-próbálta eltolni magától a démon, de semmit sem ért el vele. Hyunjin egy nyálas csókott nyomott az érzlékeny felületre. 

-A-ah.-nyögött fel a szőke, amikor megérezte, hogy Hyunjin a nyakába harapott. 

-Álj már leh.-lihegte a szőke és agya azon kattagott, hogy hogyan tudna kijutni. 

-Miért? Tudom, hogy tetszik.-mosolygott a démon és vörös íriszet a szőke szemeibe véste. Felix gyorsan lélegzett és bármennyire is megakarta csókolni az idősebbet nem tudta. Hogy is tuda volna, hogyha nem is ő irányítja a testét. 

-Segíts.-suttogta alig hallhatóan, de Hyunjin meghallotta és egy apró csókot nyomott a szeplős arcára. 

-Nem kívánj. Csinálj bármit, de kérlek  nem kívánj többet.-hajolt vissza Hyunjin a szöke nyakába és a vérző harapás nyomra csókolt, ami lassan összeforrt. 
Felix nem mondott semmit, csak megfagyva ült Hyunjin ölébe. 

-Had mutassak valamit.-suttogta, de aurája megváltozott, így Hyunjin tudta, hogy ismét elvesztette a szőkével a kapcsolatot. Felix a homlokát Hyunjin homlokára döntötte. A démon látása azonnal elveszett, helyette egy sötét helyen találta magát. 

-Hyunjin?-hallott egy halk hangot az egyik sarokból. 

-Lix? FELIX?-nézett szét és próbált megmozdulni, de nem tudott. Ő csak kívülről láthatta a dolgokat. Ekkor váltás volt egy egy szűk szobát látott és a szőkét, aki egy szére volt kötve. Egész teste sebes és véres volt. Fejét lehajtva tartotta és alig lélegzett. Hyunjin üvölteni és tombolni akart, de nem tudott. A teste nem mozdult. 

Felix lassan felnézett és ekkor Hyunjin meglátta arcát, ami tele volt verés nyomokkal. A szeplős szemei kisístak és fáradtak voltak. Pár másodperc múlva kinyílt a szeplős mögötti ajtó és egy férfi lépett be rajta. Hyunjin még mielött megláthatta volna az arcát visszatért a valóságba. 

-Siess mert a szőke herceged nem bírja már sokáig.-nevetett a szőke, aki Hyunjin ölében ült. A démon nem tudott megmozdulni. Nem akarta elhinni, hogy tényleg ez történik Felixel. 

-Ne félj, lassan véget vetünk a szenvedésének.-karolta át a szeplős Hyunjin nyakát, hogy átölelhesse őt. Hyunjin arcáról pedig egy apró könnycsepp hullott le. 

-E-ez igye nem igaz?-kérdezte megtörten. 

-Dehogynem, de ha betartod a játék szabályokat akkor megkegyelmezünk a kis Felixnek. Csak annyi a teendőd, hogy azt csinálod amit mondok.

Hyunjin már majdnem beleegyezett amikor, egy halk hangot hallott meg. 

-Hazudnak...


HALIIIII. Kissé eGzoTiKuS rész lett, de remélem tetszett. A kínzást meg egyértelműen nem írtam le, mert és megilyedtem a saját gondolataimtól 😅. Remélem elnyerte tetszéseteket e csoda, nya báááááj!

23 wishes | HYUNLIXDove le storie prendono vita. Scoprilo ora