Fájdalom, sikítás, hírek, vér, halál...fáradtság.
Két hét telt el azóta, hogy Hyunjin meglátogatta a poklot és beszélt Channal. Az idő fogyott, a benne lévő démon ereje pedig nőtt. Nem egyszer volt, hogy Hyunjin kért engedélyt Felixtől, hogy "vadászni" mehessen. Egyre többször fordult meg a fejében, hogy bántsa a szőkét, de egyenlőre képtelen volt erre...egynlőre. A kívánségok fogytak és a rendőrök egyre több holttestet találtak. Felix sorjában öleti meg azokat az embereket akiket utált vagy ismert. Egyre jobban fajulnak el a dolgok kettőjük között. Felix már rég elvesztette önmagát és már nem is próbálkozik ellenszegülni, Hyunjinnal ellentétben aki mindent megtesz, hogy vége legyen ennek az egésznek.
"- Már csak két ember maradt, Hyunjin. Ha továbbra is csak ölni fogsz elveszted önmagad te is."
"-Sajnálom, Chan. Nem tehetek mást"
A démon idegesen járt fel alá a házban és próbált valami ötletet kitalálni. Chris és a többiek pedig azon voltak, hogy megtalálják az iránytó rejtekhelyét.
-Kim Junso...-suttogta maga elé azt a nevet, amit bárki meghallott az ereiben megfagyott a vér. Egy olyan démon aki emberek ezreit mészárolja le szórakozásból. Egy démon aki jártas a tíltott mágiákban és aki irányitja Felixet.
Hyunjin frusztráltan kifujja a levegőjét majd elindult Minhohoz. Tudja, hogy elvetemült ötletéhez kell egy orvos aki ha engedélyt nem is ad, de lagalább tudni fogja az ellenszert, ha balul sülne el a dolog.
-Testet cserélek Felixel.-mondta Hyunjin amint belépett az orvosi rendelőbe. Minho megugrik a hirtelen hangtól, majd dühösen néz a feketére.
-Mivan? Neked tényleg elmentek otthonról?-kérdezte karba tett kézzel.
-Figyelj egy esélyem maradt, ha nem teszek semmit, olyan leszek mint régen. Nem tudom irányítani a démonom, ezért kérlek értsd meg, hogy mit miért teszek.-hajtja le fejét Hyunjin. Minho megigazítja szemüvegét ami idő közben lecsúszott, majd mély levegőt vett.
-Mit érnél el ezzel?-kérdezte egy fokkal nyugodtabban.
-Megtudhatnánk, hogy hol van Junso. -erősködött Hyunjin és szemeiben megcsillant a remény apró tüze.
-Ugye tudod, hogy ez milyen veszélyes? Nagy az esélye, hogy bent ragadsz, vagy megölöd Felixet. A teste és elméje nem fogja elbírni azt amit te igen. Ő egy ember, te pedig démon.
-Nem igaz. Jelen pillanatban egy démon irányítja őt, ami azt jelenti, hogy a lelke nincs benne a teste pedig úgymond kómában van.
-De még mindig ezeregy esély van a bajra. Ha Junso ereje megtagad téged akkor viszont veled fog végezni. -mondta az idősebb, majd leült az asztal elötti székre.
-Minho fogd már fel, hogy miben vagyok!- dühödött fel a fekete és szemei vörös színre váltottak.
-Felfogom, de tudod inkább legyél vérszomjas démon, mint halott! A barátom vagy, sőt szinte a testvérem és nem akarlak elveszíteni.
-Inkább halnék meg ismét, minthogy még több ártatlant öljek és kínozzak meg. Felix...Felix pedig-
-Hagyd már azt a fiút! Ígyis úgyis megfog halni!-üvöltötte Minho, mire Hyunjin megtorpant.
-Te már elvesztetted a szerelmedet, de én nem fogom.-monda a fekete és kiviharzott az orvosiból. Minhot sokkolta az utolsó mondat.
-Jisung...-suttogta maga elé. -Pedig azt hittem már túlléptem rajtad, de ezek szerint kétszáz év is kevés erre.-mosolyodott el fájdalmasan.
Hyunjin eleltatta Felixet, majd remegő kezekkel vitte fel őt a szobába. Amint haza ért alig mert a szőkével szembe ézni, hisz félt, hogy bántaná őt a benne tengő düh miatt.
"-Hyunjin...mit..csináltál..ve-lem.-ájult el a szőke miután Hyunjin egy pohár bort adott neki amibe az altatót keverte. "
-Te barom állat.-hallot meg a fekete egy ismerős hangot maga mögül.
-Csak nem megérintette a szívedet a pici Jisung?-kérdezte Hyunjin hátra sem nézve.
-Mondjuk úgy, hogy segít téged megértenem. -felete az idősebb, miközben végignézett a szőkén.
-Jó választás.-monda elismerően.
-Idióta.-rázta meg fejét Hyunjin.
-Hozd le a rendelőmbe. Ott egyszerűbb lesz. Meg van itt egy férfi aki full részegen próbál bejönni.-mondta az idősebb.
-Baszki, ez meg mit keres itt? -kérdezte Hyunjin, hisz Felix apjának nem kellene még itt lennie.
-Vidd el Felixet én meg elintézem az apját.-mondta a fekete, mire Minho karjaiba vette a szeplőst.
-Uralkodj magadon.-mondta Minho és már el is tűnt.
Haliiii. Haladunk----a vártnál gyorsabban, de mind1. max rakok bele minsungot. Reméem tetszett a rész.
Kurvára nem akarok vissza mennni abba a gecis iskolába 🤗🎀 Kellene még egy évnyi szünet 😭😭