13. rész

223 28 5
                                    

-Tudom. De nem alakultak ki képességei. Lényegében a benne lévő fél démon elporladt.-mondta ki végre Minhi azt amit már az elejétől fogva tudott. 

-Tessék? Mégis mikor?

-Nézz csak rá. De ne úgy mint egy emberre hanem mint egy démonra. A vak is látja a hasonlóságot.-mosolygott Minho, majd egy fájdalmas sóhaj hagyta el ajkait.-Na akkor csináld. Lépj be Felix testébe.

Hyunjin kisség meglepődött, hogy Minho ilyen gyorsan témát váltott. 

-Az elöbb még ellenezted a tervemet.-mondta a fekete. 

-Igen, de mostmár nem. Menni fog itt leszek veled. Keresd meg Junsot.-erre a mondatre Hyunjin felbátorodott, de a következő pillanatban látása homályosodni kezdett, majd összeesett.



-Hyunjin.-a démon fülleinek áldás volt ez a hang. Bárhonnan felismerte kedvese hangját. 

-Felix? Felix hol vagy?-kérdezte, de csak ekkor vette észre, hogy ismét a nagy feketeségben van.

-Hyunjin!-csapódott az idősebbnek egy kisebb bomba. A fekete nem akarta elhinni, hogy ismét érintheti szerelmét. 

-Ez tényleg? Te vagy az?-kérdezte miközben kezeit a szőke combjai alá csúsztatta, hogy ne essen ki öléből. 

-Sajnos nem. Álmodsz. Sajnálom, de muszály volt megint ezt csinálnom. Miattam ájultál el ismét.-motyogta a szőke Hyunjin nyakába. 

-Ezt, hogy csinálod? Hogy vagy képes elérni engem?-kérdezte a démon,  miközben még erősebben szorította a kisebbet. 

-Hát nem te csinálod? Az a vörös fonál? Nem te vagy az?-kérdezte meghökkenve a szeplős. 

-Milyen vörös fonál?-döntötte oldalra fejét Hyunjin, miközben letette Felixet. Ekkor a szőke a démon kezéért nyúlt. Hyunjin gyűrűs ujján ott díszelgett egy vékony vörös színű fonál. Felix a saját kezét is odatartotta. Neki is ugyan ott volt a kis gyűrű féleség. 

-Amikor ezt meglátom akkor tudok veled kapcsolatba lépni.-Mondta a szőke, Hyunjin pedig ámulva nézte a kezén díszelgő ékszert. Nagyon jól tudta, hogy ez mit is jelent. Az ő és Felix démona összekapcsolódtak. Örökre. 

- A démonaink-

-Összekapcsolódtak.-mondta Hyunjin, de tudta, hogy ez nagy baj. 

-Annyira hiányzol, de nem léphetsz a testembe. Tudják minden lépéseteket. Ezért nem támadnak. 

-De Minho azt mondta-

-Az nem Minho! Minhot elfogta.  Ne hallgass rá, mert-a szeplős nem tudta befejzeni, mert hirtelen összeesett. Hyunjin azonnal utána kapott és kezét Felix derekáre csúsztatta, így tartva a kisebbet. 

-Rájött.-morogta a fekete. Egyedül maradt és ez egyre jobban idegesítette őt.-Ilyenkor mit csinál veled? Mi történik? 

Felix hátrébb lépett a magasabbtól így látszódott vállán a ruha anyaga ami átázott a vértől. 

-Apró vágások. Ezzel próbál fegyelmezni.-motyogta Felix. Hyunjin visszahúzta karjaiban a szőkét, majd egy szenvedélyes csókba hívta Felixet. A fiatalabb azonnal viszonozta ám érezte, hogy torkán végigsiklik egy égető érzés. Mintha Hyunjin átadná neki az erejét. A szeplős belemarkolt Hyunjin vállába és próbált nem felüvölteni a fájdalomtól. Szemébe könnyek gyűltek.

Végül a magasabb elvált a szeplőstől. Felix lihegve fordította el a fejét, de érezte, hogy testét már nem égetik a vágások. Minden sebe és hege eltűnt. 

-Saj-

-Köszönöm.-mosolygott Felix. Ekkor kezére pillantott ahonnan a vörös fonál kezdett halványodni. 

-Mennem kell Hyun.

-De, én nem tudom, hogy mihez kezdjek. Mindig elöttem járnak. Tudnak mindenről.-mondta Hyunjin frusztráltan. 

-Hyun ne feldd, hogy szárnyaid is vannak. Keresd meg az agazi éned, mégha nem is akarod, hogy lássuk őt.-mosolygott Felix és kezével végigsimított Hyunjin mellkasán, ahol egy nyaklánc lógott. 

-Az, az  nem én vagyok. Az egy gyilkos. 

-Mind azok vagyunk.-mondta Felix, majd egy határozott mozdulattal letépte Hyunjinról a nyakláncot, ezzel felnyította az a ládát amiben az idősebb legsötétebb titkai voltak. 

-Hiszek benned, szerelmem.-mondta a szeplős majd hirtelen eltűnt. Hyunjinban megállt az ütő. Nem gondolta volna, hogy ismét eljön ez az idő. Soha nem fogja feledni az első találkozását Felixel.

-Jó volt téged utoljára látni. Bár tovább tartott volna...-suttogta, majd engedte, hogy a benne lakozó sötétésé fégleg feleméssze.


HALO Nya mondom a tervet. Azt játszuk, hogy nem telt el 3 hét és, hogy nem hagytam ki heteket. Szokásomhoz híven minden nap raktam ki részeket 🤗🤗🥰    

A faszt. 

De lagalább ismét itt vagyok, de kitudja meddig. 🤓Azért remélem várjátok a végét. 

23 wishes | HYUNLIXWhere stories live. Discover now