14 rész

182 18 14
                                    

Nem ő irányított, de küzdött. Nem tudta kontrollálni erejét, de mégis elzárta magától őt.  Elnyomta  és a legsötétebb ládába zárta mégis pusztított. Minden amit tett nem önakarat volt. 

-Rég láttuk egymást.-mondta a sötétség. A fiú remegve csukta be szemeit és próbált ellenállni. 

-Miért csinálod ezt? 

-Nem én csinálom, hanem te. Én te vagyok. Miért nem fogadod már el? Mire jó ez a sok szenvedés? Hagyd, hogy segítse-

-Nem! Nem fogok ismét hinni neked. Te egy gyilkos vagy én meg-

-ÉN TE VAGYOK!

-Nem igaz! Te egy belém ültetett démon vagy. Semmi közünk egymáshoz! Nem fogsz soha többet irányítani.-A fiú remegett, de nem volt más esélye. Szembe kellett néznie a legnagyobb félelmével: Saját magával. 

-Engem nem tudsz irányítani. Te ember va-

-Voltam. Ne feledd már nem vagyok az és te se vagy már önálló lélek. Ne feledd, hogy az én testembe vagy bezárva.-Mondta Hyunjin. Ekkor a körülötte lévő sötétségből előjött egy ember. Saját maga volt az, mégis teljesen más. Szemei vörösek voltak és szemfogai élesebbek mint a kés. 

-Még mindig csak egy gyerek vagy.

-Felnőttem. 

-De belül is? Képes vagy démonként élni? Vagy ismét elbuksz?-mondta. 

-Képes vagyok rá.-nyitotta ki szemeit Hyunjin, hogy farkas szemet tudjon nézni saját magával. Utat engedett érzelmeinek és hagyta testét önállóan cselekedni. 

-Nem vagy rá képes. Nem tudod megcsinálni, EMBER vagy. 

-Már nem.-mondta Hyunjin majd szemei aranyszínűre váltottak. 

-Nem rossz egy emberhez ké- a démon nem tudta befejezni. Szája összezáródott és nem tudta kinyitni. Hyunjin a gondolataival irányította démont. Elmosolyodott. 

- Én vagyok a te gazdád és nem fordítva. Elfelejtetted egy egyességünk legfontosabb szabályát. Ha elbuksz mindent elveszítesz.  Még saját magadat is. Vesztettél. 

Ebben a pillanatban a vörös szemű démon szemei kitágultak és remegve hátrált. Hyunjin lassan kinyújtotta kezét és az előtte álló fiú arcára tette. A démon elkezdett elporladni. 

 -Megfogod ölni a fiút. 

-Nem fogom.-mosolygott Hyunjin majd az elporladt testből felszálló erőt magába szívta. Érezte, hogy vére felforrt és mindene égett. A régi éne teljesen szertefoszlott. 

Lábai feladták a szolgálatot és a földre rogyott. Szemei visszaváltoztak majd egy apró könnycsepp folyt végig arcán. 

-Sajnálom.-suttogta maga elé

-Hyunjin.- A fiú felkapta a fejét az ismeretlen hang hallatára. Egy fiatal gyerek állt előtte, alig lehetett 9 éves. Hyunjin teste lefagyott. Saját magát látta, csak gyerekként. A gyermek lassan közelebb lépett, majd megölelte Hyunjin. A démon először lefagyott, majd erősen szorította magához régi énjét. 

-Megígértem, hogy segítek. Sajnálom, hogy eddig tartott.-suttogta a gyerek fülébe. 

-Semmi sincs veszve. Én még mindig te vagyok te meg én. -Mondta a fiú majd elhajolt Hyunjintól. A gyermek bal szeme aranyszínűen izzott. 

-Ez hogy...? 

-Anya démon volt, mielőtt megölték volna. A démonja egy részét belénk ültette azon az estén amikor-

-Amikor megöltek engem. fejezte be Hyunjin. 

-Így voltál képes túlélni és legyőzni anya démonját hogy a sajátodé  tedd.

-Azt akarod mondani, hogy te vagy a démonom? -kérdezte Hyunjin mire a fiú bólintott. 

-Én te vagyok ne feledd.-mondta majd kezét Hyunjin mellkasára tette. 

-Mától kezdve az egész éned démon, kivéve a szíved. Lassan mennem kell.

-Tessék? Hova? 

-Nekem csak ennyi volt a feladatom. Végre nyugodtan elhagyhatom egy a világot.-Hyunjin lehajtott fejjel próbálta feldolgozni ezt az egészet. 

- Hát eljött ez a pillanat is. Remélem büszke vagy rám kölyök. 

-Hát persze.-nevette el magát a gyermek. -Keresd meg Felixet. 

-Úgy lesz.-mondta Hyunjin majd magához húzta kicsi énjét egy utolsó ölelésre.

-Sajnálom, hogy ennyit kellet várnod. 

-Ne sajnáld. Minden tökéletes volt. Köszönöm, hogy vigyáztál rám.-suttogta gyermek majd könnyei végigsiklottak arcán. 

-De jó volt gyereknek lenni.-suttogta Hyunjin mosolyogva majd érezte, hogy a gyermek szerteoszlik kezei között. 

-Köszönöm.- mondták egyszerre majd minden eltűnt. Hyunjin Minho rendelőjében találta magát, de Felix teste már nem volt ott. Csak egy vörös fonál volt a fehér párnára téve. Hyunjin odalépett és kezébe vette. 

Ekkor mindent megtudott.... hogy ki is ő és miért van itt. Tudta, hogy hol van Felix és a többiek. És Hyunjin tudta, hogy ezen a napon ő is eltávozik ebből a világból...


Sziasztok!! 
Nagyon rég volt rész tudom és kissé vissza kell rázódnom ebbe az egészbe de nagyon boldog vagyok hogy ismét írhatok. Remélem szépen lassan megértitek a storit. Hamarosan vége van ennek a könyvnek és remélem, hogy senki nem fog megölni  a befejezés miatt. 

Köszönöm, hogy elolvastad! 

23 wishes | HYUNLIXWhere stories live. Discover now