Анаїт нарешті дійшла до вітальні Грифіндору. Все навкруги нагадувало їй те, про що писалося в книгах. Свічі та камін, підручники на кожному вільному місці, мʼякі червоні крісла, килими, високі стелі, прохолодний протяг з відкритого віконечка — все це створювало атмосферу затишку та безпеки. У вітальні вже нікого не було, тому що доволі пізно. Анаїт зраділа цьому, бо не хотіла зайвої уваги.
Персі сказала дівчині, як пройти до кімнати та зникла, розчинившись в повітрі. Анаїт тихо пересувалася по вітальні, намагаючись не створювати ніякого шуму. Їй так подобалося розглядати чарівні речі, що вона навіть не помітила, як пролетіло півгодини. В душі Анаїт хотіла відтягнути момент зустрічі з сусідками по кімнаті.
Але дівчина все ж таки наважилась. Не буде ж вона тут спати цілу ніч? Тихо піднявшись сходами, Анаїт знайшла потрібні двері, на яких було вказано її імʼя та імена її сусідок:
Анаїт Мартин
Лілі Еванс
Марлен Маккіннон
Аліса МаклаудГлибоко вдихнувши, Анаїт, постукавши, відкрила двері.
— Привіт? — Тихо сказала вона. З ліжка з правої сторони різко хтось підскочив, не очікуючи гостей.
— Анаїт?! — Марлен здивовано глянула на дівчину. — Ти потрапила на Грифіндор! — Маккіннон підбігла до Анаїт, обійнявши її.
— Вітаємо тебе! — Тепло посміхнулась Лілі, приєднавшись. — Не очікували ми тебе тут... Сіріус взагалі думав, що ти шпигунка Сама-Знаєш-Кого!
— Справді? — Відсторонившись від Марлен, спитала Анаїт, опустивши голову.
— О, не переживай через цього ідіота! — Усміхнулася Марлен. — Скоро він зрозуміє, що помилявся.
— Дякую, — незручно усміхнувшись, сказала Анаїт. — А... де Аліса?
— У ванній кімнаті, — відповіла Лілі. — Коли вона вийде, ти теж зможеш підготуватися до сну.
— Вже уявляю, як ми будемо розмовляти до ночі та обговорювати все на світі! — Радісно підстрибнувши, сказала Марлен підвищеним тоном.
— Обговорювати теми, які будуть на екзаменах? — Зігнула одну брів Лілі. Вона підштовхнула Марлен йти далі збиратися до сну, — не треба псувати свою дисципліну!
— Ти її втратила як тільки погодилася на побачення з Джеймсом! — Викрикнула Марлен.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одного разу із часоворотом
FanfictionОЖП потрапляє в часи мародерів 1970ті роки. Пейринг ОЖП/Сіріус Блек. Опис фф: Одного разу із часоворотом сталося халепа. Він потрапив до рук бідолашної дівчини Анаїт Мартин, яка дуже любила читати книжки та мріяла про життя, як в казках. Та коли Ан...