Крапля води на білій шкірі

44 6 0
                                    

Кріс хотів наступного дня поговорити з ним. Справді хотів. Але Чонін, ніби відчував, цілий день не з'являвся на жодному з заходів. Наче крізь землю провалився. Навіть у їдальню він не приходив, хоча Чан, як сурикат мотав головою на всі боки, вишукуючи його, чим неймовірно вибісив Мінхо, що сидів навпроти.

- Агов. Ти або жери, або не біси. Коханого загубив чи що? - хмикнув Лі.

- Заткнися! - Кріс замахнувся на нього ложкою, а Хо розсміявся.

- Зрозумів, мовчу. На весілля тільки поклич. - не міг вгамуватися Лі.

- Я колись тебе прикінчу. - буркнув Бан під сміх друга.

Після обіду Бан Чан помітив, як Фелікс поцупив його порцію до кімнати. Значить, він і не збирався приходити... З'явилося дивне відчуття. Він якось образив його? Сказав щось не так? Розсердив його? Ці думки не давали йому спокою і після обіду, коли його загін зайняв стадіон для різних рухливих ігор.

Під час гри в баскетбол Чан, спостерігаючи за підлітками, проходив повз трибуни, де сиділи кілька його підопічних, у тому числі і Фелікс із Синміном. Почувши знайоме ім'я, він зупинився і зачаївся, прислухаючись до розмови.

- Коли підемо на тиху годину, я вибачусь перед ним. - сумно сказав Лікс.

- За що? - запитав Синмін.

- Ну, як це за що. Це ж була моя ідея втекти. - Лі сумно штовхав ногою камінчик. - Його через мене налаяли.

- Ти не винен. - відповів Синмін. – Ми всі порушили правило. Але в мене таке почуття, що він чимось не подобається Чан-хьону. Я, звичайно, можу помилятися, але...

Крістофер застиг. Невже справді збоку так виглядає? Невже й справді він поводиться, ніби Чонін йому чимось не сподобався? Тому він образився? Бан насупився. Він і не міг подумати, що робить, щось не так, пропавши в почуттях до молодшого і тепер... Трясця.. Що ж так складно?

- Я не думаю. - похитав головою Фелікс. - Чан-хьон добре до всіх ставиться. Просто Чонін майже не ходить на табірні заходи і тут ще й правило порушив. Ось він і затримав лише його. Але якби не моя пропозиція втекти...

Лікс важко зітхнув.

- Заспокойся. - Кім поплескав його по плечу. - Все нормально. З ким не буває. Жити за правилами теж іноді нудно. Чонін побіситься і заспокоїться. Не варто так сильно через це переживати.

Мені не подобається це місце - Мені не подобаєшся тиWhere stories live. Discover now