8.4.2024.g - 28.4.2024.g

106 1 0
                                    

5.4.2024.g petak

8.4.2024.g - 28.4.2024.g

11.4.2024.g

Jučer 10.4.2024.g sam išla s Petrom u šetnju. Oko 15:35 smo se našli ispred restorana Pod bore. Šetali smo po Veloj Luci, po Marini. U razgovoru mi je rekao da joj je susjeda Marija rekla da ovaj tjedan dr. Cebalo ide u penziju i da dolazi neka Lejla. Rekla sam mu da osjećam da je on pravi za mene na što mi je on rekao da i on to misli, da bismo bili dobri roditelji sa čime se on složio, dogovorili smo se da ćemo 2026.g kad Petar završi srednju školu za kuhare da ćemo ići skupa u Split. U razgovoru sam mu rekla da sam danas nakon TZK-a razgovarala s Teom i Marijom iz 4.gimmnazije o ovome što me muči proteklih dana i da su mi preporučili psihologicu Jasnu koja radi u dom zdravlja. Išli smo u dom zdravlja i pokazao mi je gdje je psihologica Jasna, a to je gdje je laboratorij lijevo od šaltera ravno pa lijevo vrata. Ono što je pisalo na vratima sam slikala, a to je iduće. Na vratima je pisalo da psihologica Jasna radi od 7:00 do 15:00, da se mole pacijenti da se prije prve posjete jave u prijemni ured radi upisa i da je od 11.4.2024.g do 19.4.2024.g ne radi. Nakon toga smo išli u Konzuma i kupio mi je kolač sladoled plazma sendvič i kekse od žitarica i čokolade belvita breakfast. Oko 17 i nešto smo se rastali, zagrlili smo se, a ja sam ga poljubila u obraz. Za večeru su mi  ostali keksi od žitarica i čokolade belvita breakfast.
11.4.2024.g četvrtak

Današnji utisci su da mi je bilo lijepo s Petrom jučer
11.4.2024.g četvrtak

Tokom prakse za vrijeme ljeta 2023.g i ove šk god 2023.g/2024.g sam shvatila ono što mi je rekla danas Kata. Ovo što mi je rekla Kata danas sam čula i na Masterchefu. Rekla mi je da kuhari rade stalno i praznicima i nedjeljama, kad drugi se kupaju ti radiš, kad drugi izlaze i uživaju ti radiš. Prije nego mi je rekla to mi je rekla Što si upisala kuhare? na što sam joj rekla da je bilo bolje da sam ostala u gimnaziji na što mi je ona rekla da što sam joj rekla da ću da spasim stvar nakon ovoga ići na četvrti stupanj i nakon mature na faks. Ja sam joj na to rekla da kad moje dijete bude htjelo upisati kuhare da ću se sjetiti njenih riječi, da ću djetetu reći ovo što mi se dogodilo, a to je iduće.
2023.g sam se prebacila iz gimnazije u trogodišnju školu za kuhare jer sam odustala od gimnazije jer mi je tu šk god 2022/2023 bilo loše razdoblje zbog problema. Problem je bila situacija s pojačanom dlakavosti i ista. Zbog toga sam bila psihički loše, nisam se mogla koncentrirati na gimnaziju i učenje, nisam imala više snage za sve to što me čeka uz ovaj problem, bila sam u depresiji zbog toga. Godinama sam se osjećala ko muško zbog toga. Mislila sam da će posao kuhara biti super jer sam čula to jest ljudi i stručnjaci su mi rekla da kuhari nakon nekoga vremana kad skupe iskustvo imaju veliku plaću, da su traženi dosta, da se možeš zaposliti gdje želiš, ali nitko nije rekao ovo što mi je Kata rekla. To sam mislila na ljeto 2023.g kada sam radila praksu. A tokom šk god 2023.g/2024.g kad sam bila drugi razred trogodišnje škole za kuhara na praksi sam shvatila da samostalan život, život osoba koje rade, život kuhara nije lak, život općenito nije lak, da je lijepo živjeti s roditeljima kada ili ne moraš ili plaćaš dio ili pola životnih troškova u što ispadaju troškovi za stan, troškovi za hranu, a ne kad moraš sve plaćat sam. Koliko god te nekad nerviraju roditelji što se događa tokom odrastanja, tokom cijelog života, a pojačano u pubertetu što je i normalno lijepo je s njima živjeti da ne plaćaš cijele troškove.
Rekla sam Kati i još nekim ljudima da bih nakon trogodišnje škole za kuhara išla na četvrti stupanj i nakon mature na faks na što mi je jedna od tih ljudi rekla: Možda ti se svidi i poć na faks.
Nije mi žao što sam upisala gimnaziju i opet bih to napravila kad bih birala srednju. Upisala sam gimnaziju kako bih nakon toga završila faks. Tokom  2024.g bilo mi je  žao što sam odustala od gimnazije.
Ali srećom i ovako mogu nakon trogodišnje škole za kuhara ako želim mogu ići na četvrti stupanj i nakon mature na faks
11.4.2024.g četvrtak

Snovi 2024.g Where stories live. Discover now