1.4

540 23 6
                                    

Elinde tuttuğu çiçeklerle önündeki eve ilerledi. Heyecanı bir kilometre öteden duyuluyor adeta bütün mahalleyi inletiyordu. Uzun zamandır bu anı beklemesine rağmen içinde çırpınan küçük bir şüphe nedensizce hevesini kırmış hayallerini gereksiz bir çöp misali ortalığa fırlatmıştı.

Canından çok sevdiği biriciği evin içinde amansızca dolaşırken o, burada dikilmiş olabilecek senaryoları düşünüyordu. Bir yılı aşkındır aşkıyla savaşıyor bebeğinin üstüne gitmek istemese bile takıntılı sevgisine yenik düşüyordu. Sadece o olmadığı zamanlar ne yaptığını, ne durumda olduğunu ya da yardıma ihtiyacı olup olmadığını merak ediyordu.

Merak etmek kötü bir şey değildi aslında fakat Devran bu durumu biraz abartmış gibiydi. Sevdiğinin başına bir şey gelir korkusu için için yüreğine işlerken kendini sağlama almak amacıyla evine kamera takmış saatlerce hatta günlerce onu izleyip mini hayallere dalmıştı.

Bu yaptığının yanlış olduğunun farkındaydı ama geri alacak kadar da medeniyetten uzaklaşmıştı. Nasıl olsa bu hataya bir kere bulaşmıştı ya artık ne olursa olsun yaptığının arkasındaydı.

"Senin için geliyorum sevgilim."

Aklındaki düşünceleri bir kenara iten Devran gülümseyerek krem rengi binaya girdi. Sevgilisi -daha doğrusu kendisinin haberi olmasa da Devranın kafasında onaylamış olduğu kişi- yarım saate yakındır onu bekliyor, gelmesi için dakika başı mesaj atıyordu.

Devran için bu duygular çok yeniydi. Tamam bebeğinden hoşlanıyordu hatta hoşlantı ne kelime aşkından kör kütük sarhoş olmuştu ama nedense bu durumu kendisine konduramıyordu. O uysal büyümüş ve gerekmedikçe sevgi görmemiş bir çocuktu. Otorite sahibi olmalıydı. Annesinin daha doğrusu ailesinin istediği bir evlat olmalı her zaman onları gururlandırmalıydı.

Peki ya aşık olmak? Bu onlara çok uzaktı. Babası hiçbir zaman aşık olmaması gerektiğini itinayla yüzüne vururken annesi sürekli onu sorgu odasına kapatır, çocuğunun ders başarısını etkileyecek bir unsur olup olmadığını kendine inandırana kadar oğluna yumuşamazdı. Ne zaman Devran derslerinden yüksek not alıyor ve eve her zamanki düz ifadesiyle geliyor, işte o zaman ailesi ona şefkatle sarılır birisine kapılmasına kontrollü bir şekilde onay sağlardı.

Oğulları bir kızdan hoşlanacaksa bunu ilk baş ailesiyle paylaşmalı ve onay almadan asla o kıza bulaşmamalıydı. Tek düşünceleri itibarları iken Devranın bir oğlana aşık olması bütün kuralları yıkmış, kendisine özgür bir alan yaratmıştı.

İlk ve son aşkı olarak düşündüğü çocukla hayatını kurma planı yapan Devran başına geleceklerden bir haber kapıyı tıklatarak özenle seçtiği çiçekleri arkasına saklamış sırıtarak kapının açılmasını bekliyordu. Hayalinde kurduğu senaryoya göre bebeği aceleyle kapıyı açacak ve neden geç kaldığını soracakken tam bu esnada Devran çiçekleri uzatarak sevgilisinin dudaklarına kapanacaktı.

Hayalleri bile imkansızı zorlarken kapı hiç beklemediği bir yavaşlıkla açılmış, gördüğü manzara karşısında korkuyla çiçekleri bir kenara fırlatmıştı.

"A-alex..."

Zihni bulanıklaşmadan önce sevgilisinin ağlayan yüzüne oradan da kanlar içindeki avuç içlerine bakmış ve kendini bilinmez bir boşluğa bırakmıştı.

...

Karanlık insanlar için korkutucu bir terimdi. Kimisine göre karanlıkta görünmeyen varlıklar aktiflikle dolanıyor ve en istenmedik anlarda onları takip ediyordu. Bazıları karanlıktan uzak durmak için aydınlığa yani ışığa başvururken cesaretli kesim karanlığı seviyor, sonuna kadar bu karamsarlığı savunuyordu.

STALKER (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin