פרק 11

22 4 7
                                    

נקודת מבט ג'ין:

מאיה התישיבה חיוורת על הרצפה ברגע שנכנסה לחדר שהיינו בו.

הסתכלתי עליה ושאלתי " איפה התיק של העזרה ראשונה?" היא הרימה את ראשה באיטיות אליי והצביעה עם היד הלא פצועה של על ארון "מדף עליו מצד שמאל" אמרה.

נאמגון הביא את התיק עזרה ראשונה, "אני צריך שאחד מכם יחזיק אותה כדי שהיא לא תזוז שאני מוציא את הכדור" אמרתי והסתכלתי על הבנים.

מזל שעשיתי קורס פרמדיקים.

ג'יהופ התקדם ותפס למאיה את היד הבריאה, הוא הסתכל עליה בדאגה, אני ממש יכול לראות אותם זוג .

טאה התיישב מולה עם דמעות בעיניים " תודה לך, תודה רבה לך על כל זה, אני לא יודע איך היינו יוצאים משם בילעדיך" אמר , גנקוק התקרב וחיבק אותו ,הוא התחיל לבכות לחזה של גנקוק.

"בייבי ,די זה נגמר, אין צורך בדמעות " אמר גנקוק תוך כדי שהוא מלטף את הגב של טאה.

טאה באמת מאוד רגיש לא פלא שהוא נסער מהמצב הזה, אני גם בדרך לבכות על בחורה שאני מכיר יומיים, היא עשתה כל כך הרבה בשבילנו.

לפתע יונגי שאל " למה ביקשת שיפתח את החלון?" היא הביטה בוא ואמרה " כדי שהאיש שעקב אחרינו יחשוב שיצאנו מהחלון".

היא חכמה ,אני בחיים הייתי דואג כל כך קדימה ,אבל נראה שהיא מיומנויות.

מאיה הסתכלה עליהם בחיוך חלש, אני חושב שהיא איבדה יותר מידי דם.

הסתכלתי על ג'יהופ והנהנתי לעברו, הוא הנהן חזרה ותפס את מאיה יותר חזק שלא תזוז.

לקחתי פינצטה וחיטטתי אותה התחלתי להוציא את הכדור,היא צרחה .

כאב לשמוע את זה אבל לפחות הכדור בחוץ, היה אפשר לראות את המבטים האומללים של כולם בגלל הצרחות שלה .

כולם דאגו לה מאוד ,הבנים התיישבו סביבה והחלו לדבר על סתם כל מיני שטויות שכדי להסיח את דעתה.

אחרי שסיימתי לחבוש לה את הכתף, היא היתה כולה חיוורת ומזיעה, מסכנה .

היא הסתכלה עלי ואמרה " תודה" בקול חלש, " יש כאן מספיק חדרים בשביל שנוכל להיות בכל חדר זוג" אמרה.

הסתכלתי עליה מופתע גם שהיא פצועה וחלשה היא עדיין דואגת שיהיה לנו נוח,היא מדהימה .

Protect  UsWhere stories live. Discover now