פרק 12

22 3 5
                                    

נקודת מבט מאיה:

התחלנו לחדרים -אני והוסוק,ג'ין ונאמגון, גימין ויונגי, טאהיונג וגנקוק.

אני חושבת שזה ממש לפי מיועדים לזוגות ,חוץ מטאהיונג וגנקוק שהם כבר זוג.

הרמתי את הראש באיטיות, הרגשתי כל כך חלשה,אין לי את הכוח להרים את הידיים.

הסתכלתי עליהם ווידאתי שאף אחד לא נפגע , חוץ מגימין שהיה נראה בטראומה רצינית כולם היו נראים יחסית בסדר.

התפצלנו לחדרים כדי שנוכל להתקלח ולהתארגן, להרגיש טיפה יותר טוב.

הוסוק עזר לי לעמוד ולהגיע לאמבטיה "אם את צריכה משהו תגידי,אני אחכה מחוץ לדלת למקרה הצורך" אמר ,חייכתי אליו בתודה.

אחרי שכולם סיימו להתקלח ולהתנקות כולם הלכו לישון בחדרים שלהם, אני והוסוק שינו ביחד.

בשלב מסויים בלילה הרגשתי שהוא מחבק אותי, הלחיים שלי בוערות עכשיו.

הוא מסתכל עלי ומחייך "יפה לך אדום" אמר , אני בטוחה שעכשיו הלחיים שלי יותר אדומות ,"לך לישון " אמרתי לו בטון מובך.

הוא חיבק אותי חזק יותר ,הרגשתי אותו לוחץ על הפצע שלי בטעות, צווחתי קצת .

הוא נבהל והסתכל עליי מהר, הוא קלט איפה היד שלו ומיהר לזוז ממני.

היה לי נוח בחיבוק איתו," תחזור לחבק אותי היה לי נוח" אמרתי לו.

עכשיו הוא זה שמובך.

~~~

אני והוסוק יושבים בסלון , השאר בחדרים שלהם,ג'ין מבשל עם מה שהיה נמצא הארון, אני מקווה שזה יספיק לנו לזמן שנשאר פה.

בתקווה שלא ניהיה פה הרבה זמן.

הסתכלתי על ג'יהופ " תוכל להביא לי את הטלפון שנמצא בשישה ליד הכניסה של המקום" שאלתי, הוא הנהן וקם.

הוא הביא לי את הטלפון, זה נראה ישן אבל פשוט זה כדי שלא יוכלו לאתר את המיקום שלנו.

חייגתי לבוס שלי," הלו" נשמע מהצד השני של הקו,"זאת מאיה, כולנו בחיים" אמרתי , ג'יהופ הסתכל עלי מסוקרן."אוו תודה לאלוהים מאיה את חיה,מישהו נפצע? חשבתי שהצליחו לתפוס את כולם" אמר " איזה הקלה" הוסיף .

ידעתי שהוא ידאג מאוד, עומר הוא כמו אח שלי,חייכתי ,הוסוק הסתכל עלי מבולבל .

נזכרתי שאני צריכה להגיד לעומר על הכדור שחתפתי "עומר, אני קבלתי כדור בכתף" אמרתי בקול חלש לטלפון,"מה?איך זה קרה? את בסדר? טיפלת בזה ?" צעק מהצד השני של הקו.

ציחקקתי "הכל בסדר עכשיו, ג'ין חבש לי את המקום וגם הוציא את הכדור ,אז הכל בסדר " אמרתי, שמתי הנחת הקלה ממנו.

חשבתי לרגע "מה קורה עכשיו עומר ,אנחנו במקום בטוח אבל די תקועים פה" אמרתי,שמתי אותו נאנח ביאוש , " אתם תאלצו להישאר שם לפחות שלושה ימים עד שנוכל לבוא להוציא אתכם." אמר.

סיימנו את השיחה , אני מקווה שיהיה פה מספיק אוכל לכולם.

הוסוק הסתכל עלי במבט לא מובן "מי זה היה ?" שאל אותי, " הבוס שלי" עניתי.

הוא בחן אותי שוב ,מה יש לו ?, "אתם זוג ?" שאל, הוא מקנא, אוו הוא כזה חמוד, " מה פתאום, הוא כמו אח שלי"  אמרתי.

נראה שהוקל לו, "אם הוא כמו אח שלך אז אני יכול לעשות את זה? " שאל ,הסתכלתי עליו מבולבלת , "לעשות מה?" שאלתי .

פתאום הרגשתי זוג שפתיים על השפתיים שלי, החזרתי לו נשיקה.

הוא הכניס את הלשון שלו לתוך הפה שלי, הוא מנשק כל כך מדהים.

התנתקנו מהנשיקה והסתכלנו אחד על השני, הוא כל כך יפה.

הוא רכן לכיוון האוזן שלי ואמר " תרצי לנסות להיות בת הזוג שלי?".
~~~
אני רק רוצה להגיד שאני ממש קרובה ללסיים לכתוב את הספר

Protect  UsWhere stories live. Discover now