פרק 13

22 3 1
                                    

נקודת מבט גימין:

אני ויונגי ישנו ביחד באותה מיטה אתמול בלילה, אומייגאד זה היה כל כך מרגש,פחדתי שהוא ישמע כמה חזק הלב שלי דפק .

המחשבה על זה מרגשת אותי.

אחרי מה שקרה אתמול הבנתי שאני חייב להגיד לו אפילו שזה יפגע בי ואני כנראה אידחה על ידיו אבל המחשבה על זה שאתמול יכולתי להרג ולא אמרתי מה שאני מרגיש לזה שאני אוהב ,גורמת לי בחילה.

אני יודע שכנראה הוא סתם חושב עלי כחבר ואף פעם לא יסתכל עלי כמו שאני מסתכל עליו,אני אומר לו.

פאק,זה יהרוס את החברות שלנו.

אני ממש מקווה שלא.

יונגי פתאום נכנס לחדר "אני צריך לדבר איתך" אמר,הרגשתי את החזה שלי דופק.

נעמדתי מולו,הסתכלתי עליו "אני צריך לומר משהו, אני יודע שאתה כנראה תשנא אותי אחר כך אבל.......אבל........" אמרתי,לא הצלחתי להמשיך.

הוא הסתכל עליי מסוקרן "אבל מה?" שאל.

הובכתי "תבטיח, שלא תשנא אותי ,אני מצטער אני לא יכול לעצור את זה יותר" אמרתי תוך כדי שאני מתחיל לבכות.

הוא חיבק אותי וניגב את הדמעות שלי,"אני אוהב אותך" צעקתי לפתע, הוא הסתכל עלי מופתע "גם אני אוהבת אותך" אמר.

הוא לא הבין,הוא חושב שאני אוהב אותו בתור חבר אבל אני אוהב אותו כל כך הרבה יותר.

רציתי לצרוח .

הסתכלתי עליו והתרחקתי טיפה "אני אוהב אותך יותר מחבר" אמרתי עוצמתי את העיניים אני לא רוצה לראות אותו הולך.

הרגשתי אותו נושך אותי לחיבוק.

הסתכלתי עליו "אני גם אוהב אותך הרבה יותר מחבר" אמר.

הרגשתי זוג שפתיים על שלי ,הוא מנשק אותי ,הוא אוהב אותי.

אההההההההההההההההה צרחתי בתוך בראש לי.
התנשקנו הרבה זמן ,התנתקנו אחד מהשני "תרצה להיות החבר שלי?" שאל ,חייכתי, "כן כל כך כן" אמרתי.

הסתכלי אחד על השני,הוא כל כך יפה " פחדתי שתשנא אותי,שלא תרצה אותי ,שתחשוב שאני לא מספיק יפה בשבילך,שאני לא מספיק ראוי להיות איתך " אמרתי תוך כדי שאני בוכה בהקלה.הוא ניגב את הדמעות ואמר "אתה הרבה יותר ממספיק בשבילי, אתה כל כך יפה והאישיות שלה מדהימה שלא תעז לחשוב אחרת".

Protect  UsWhere stories live. Discover now