1.kako si?
- Joj, ne znam šta da ti kažem. umorna sam, neispavana i hoću na more. 😭2. Kako bi prestavila svoj nalog drugima?
- Ne znam, iskreno. Možda sa:
• poštovani, ukoliko vjerujete da prava ljubav godine ne broji, pozivam Vas da mi uljepšate život svojim komentarima na priču 'Te njene dvadesete'.
Iskreno, ne želim zvučati narcisoidno pa mi sve zvuči previše. 🥲3. Kako si dosla na ideju pisanja price "te njene dvadesete"?
Ovo već znaš. 😝
Prošle godine u maju ili junu izašao je jedan album. U sklopu istog se našla pjesma 'Dvadesete' i ja sam se istog trena vezala za nju. Čak, na prvo slušanje sam se rasplakala. Vezala sam se za nju i, kako sam već jako dugo željela napisati neku age gap priču, sve mi se posložilo.
Okidač sa počnem sa pisanjem je bio stih
'sad imam sve, al' mi mira ne daju te njene dvadesete.' 🫀 Sve nadalje je došlo spontano, i tu sam gdje jesam.4. Da si zatocena na pustom ostrvu koje dve osobe sa "balkpeed" bi pozvala u pomoc, i zašto?
- ne znam, ali tebe ne. Na sahranu bi svoju zakasnila.
5. Kako bi slepoj osobi objasnila rec "uspomena"?
- hm.
Slijepa je i nije gluha, Saška. Ali, možda: skup emocija iz prošlosti. Ponovo proživljavanje starih osjećaja. Život u prošlosti. Sanjarenje onog što je bilo. Fotografije, riječi, mirisi. Uspomene.6.najveci strah?
- a ne znam. Stršljeni, krave. Auta. Ljudi, gužve.
7. Koja boja te opisuje?
- ne znam, opet. Tamnija neka, vjerovatno. Siva?
8.da imas mogucnost ispuniti očekivanja ljudi do koji ih ti je stalo, da li bi ispunila ta ocekivanja i ako su sušta suprotnost od tvojih želja?
- Apsolutno ne.
9. Da li ti je wattpedu promenijo zivot i kako?
- da nisam počela pisati, možda me ne bi bilo. tako da, možda donekle. Ovako, drugačije, ne.
10. Najlepsa uspomena?
- Makarska 2022.
A, od ove godine Emirova poruka.❤️11.omiljeno delo na wattpedu?
- nisam čitala jako dugo pa nemam neki adekvatan odgovor.
12. Na koje pitanje nikad nebi odgovorila?
- neko što bi bilo neprijatno ili guralo nos đe ne treba.
13. Omiljeni film
- Ledeno doba 1 2 3 4
- Malci
- svi oni stari: Pretty Woman, Dirty Dance etc.,14. Kako bi se osecala da si drvo?
- polomljeno.15. Omiljeno mesto?
- kuća.
16. Svaka bajika počinje sa rečlju poput "Nekada davno" kako bi pocinjala tvoja bajika o tvom zivotu?
- nekada davno, u maloj zemlji smještenoj u srcu Balkana, živjela je jedna djevojka koja je sve druge voljela više od sebe same. I, ovo je njena priča.
17. Da li postoji osoba za koju bi uradila sve, čak i na tvoju štetu?
- prvo sam pomislila 'ne'. A onda shvatila da bih, za brata.
18. Pitanje koje ti nisam postavila a htela bi odgovoriti na njega?
- Ko je Emir? 💀
19. Da si ti pandora, da li bi otvorila kutiju?
- radoznalost je ubila mačku. Ne, ne guram nos gdje mu nije mjesto.
20.kako su ti se svidela ova pitanja, sta bi poručila svojim čitaocima?
- jedva sam ih dočekala. I, kojim čitaocima, Saška? 😭
ESTÁS LEYENDO
intervLJu
HumorIntervljuji vaših omiljenih pisaca... Želite da saznate nešto o vašem omiljenom piscu i delima koji pišete dobro došli