Kradja Priča. Nova Drama

98 5 22
                                    

Ovako pre svega ovde nisam da osudjujem vec da obljasnim celu situaciju koja je nastala. Posto @honey_essence i @Joylnkwell user
Nisu jos prihvatile da daju intervLJu. Zahvaljujem @user61532214 sto je odlucila pojasniti malo drami koja je trenutno aktivna.

Izgleda da wattpedu ponovo gori. Kradja, svadje, sta je sledece?

***

*

Ovako pre svega reci nam nesto o sebi


Zovem se Tamara, ali koristim pseudonim Zoe. Prvo sam koristila Tammy Tsunami, koji sam dobila u srednjoj školi. Studiram psihologiju. Imam 23 godine. Pišem već 5 godina. I planiram da do kraja ove godine pošaljem roman na štampu.

*To je zaista izuzetno nadam se da ces uspeti da tim, mozes nam sad malo vise reci o odnosu tebe i @honey_essence

Ona I ja smo imali jako dobar odnos. Znam je već tri godine. Dopisivale smo se. Ja sam joj čak pomagala oko pisanja. Pomagala sam joj pre tipa dve godine. Njoj sam uvek prvoj slala svoja poglavlja pre nego što bih izbacila na Wattpad.

*Ako nije tajina sta se desilo pa je taj odnos ovako zavrsio

Nije se završio. Ona I ja smo prestale da se čujemo. Ona se retko javljala. Ja sam samo kad sam ovo čula odlučila da povučem svoje priče, jer ne bih volela nešto takvo i meni da se dogodi. Takodje, imale smo blagi sukob pre jače od mesec dana. Ja sam rekla u jednoj od njenih priča kako prestajem da čitam jer je u pitanju lgbt priča i rekla sam da se to previše promoviše. A onda su se na moj komentar nadovezale i druge osobe koje su se složile sa mnom. A onda je ona objavila kako treba da prestanemo sa negativnim komentarima da joj pišemo. To ću ti poslati ovde kao slike. Onda sam ja njoj pisala privatno I rekla joj da slobodno možemo da završimo prijateljstvo ako joj se ne dopadaju moji komentari, a ona je rekla kako je nije uvredio moj komentar već komentari drugih osoba koje su se nadovezale na moj.

 Onda sam ja njoj pisala privatno I rekla joj da slobodno možemo da završimo prijateljstvo ako joj se ne dopadaju moji komentari, a ona je rekla kako je nije uvredio moj komentar već komentari drugih osoba koje su se nadovezale na moj

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

*Mozes nam reci malo vise o sadašnjoj temi i prici kojoj je nastao citav novi sukobu

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

*Mozes nam reci malo vise o sadašnjoj temi i prici kojoj je nastao citav novi sukobu

Iskreno ne znam ništa puno osim toga što sam videla na Wattpad-u. Prvo je obaveštenje okačila Joy koja je rekla kako povlači priču. Ja njene priče i dela nisam pratila. Ali jesam od honey_eesence. Meni je svakako to katastrofalno da dodješ i plagiraš nečiji rad. Honey je planirala tu priču da izbaci veoma uskoro, a vidi se i da je čitala do detalja tu priču kod Joy i divila joj se.

*Dakle @honey_essence je ukrala tudje delo ili samo odradila svoje na osnovu tudjeg dela (tojest da li je sve kopirala ili je samo ukrala temu)

Ne znam to zaista.
Ovako kaže Joy

*Posto shvatam da si dosta dugo znala @honey_essence da li mislis da je delo kopirano?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

*Posto shvatam da si dosta dugo znala @honey_essence da li mislis da je delo kopirano?

Iskreno ne znam. Ona mi nije delovala kao takva osoba. U poslednje vreme je počela da izbacuje nove korice za neka njena buduća dela, a meni je to delovalo tako mistično. Čudila sam se odakle joj sve te ideje naviru. A ujedno sam joj se i divila. Medjutim, većina njenih dela je nedovršeno što je isto po meni glupo. I tada kada smo imale taj mali sukob, ja sam joj poželela svu sreću da budući roman konačno završi i da ga izda.

*Hvala ti sto si pojasnila situaciju ako imas jos nesto da dodaš na temu slobodno dodaj. Jos jednom hvala sto si se odazvala nadam se buducoj saradnji uz vedrije teme

Nemam šta da dodam. Drago mi je da smo lepo saradjivale i da ćemo lepše saradjivati uz lepše neke teme. Kao na primer uz moj budući roman ,,Djavolji plen''.

*Zelim ti svu srecu i nadam se da ces imati veliku karijeru

Hvala ti draga

Nadam se da je cela prica malo pojašnjenja. Ukoliko ovaj deo ima gramatički greska izvinjavam se mada mislim da ste to navikli kod mene.

Sta ce dalje biti sa pricama i da li ce se Joy vratiti sledi nam cenkanje. Hvala na citanju, zelela bih cuti i vase misljenje pa ga pisite u kometarima. Nadam se da ce se i @Joylnkwell, @honey_essence odazvati i reci i svoju stranu price.

Jos jednom hvala @user61532214 nadam se buducoj saradnji ❤️.

intervLJuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang