1. Kako ocenjujes danjasnju muziku scenu?
Mislim da tu nema šta da se ocenjuje. Svako ima svoj ukus, i uvek će imati ono što voli i traži. E sada vremena se menjaju pa tako i stil. Nekako je sada sve postala komercijala, i sve za brze pare, trenutni boom... nisu pesme kvalitetne kao starije, da traju decenijama!2. Da li bi optevao pesmu koju nisi ti napisao?
Naravno. Pevam sve u čemu se pronađem i što mojim ušima i srcu prija!
3. Kako zamisljas svoju buducnost
Biće teška, ali verujem u sebe i da ću istrajati u tome, da ostvarim sve ciljeve. Jedino što tražim jeste mir, sreća i pre svega zdravlje. Zdrav čovek, sve će uspeti, ali važno je imati motivaciju i ideje!
4. Gde je mičko sa drveta
U izgubljenim beleškama.. 😂
5. Kako se osecas kad dobijes hejt kometar
Izneo sam jasan stav po tom pitanju na mom profilu. Prihvatam ja kritiku, ali onu realnu kritiku koja te može naučiti nečemu i ispraviti. Kritika bez poruke je čisto kurčenje.. da se tako izrazim!
6. Da li si razmislijo o pitanju, sta bi uradijo da si zena na jedan dan
Ma Karly 2 bre bih postao... čudo bih napravio..
7. Uloga koju bi nerado uzeo ili pak uloga koju nebi mogao da glumis
Pa znaš kako. Dobar glumac mora da bude spreman na svaki zalogaj! Isto tako, glumac koji tek počinje, mora da se izbori da bude što bolji u svakoj ulozi da bi postao primećen i uspešan! Svakako... isto kao i muzika, sve u čemu se ja pronađem i što mi priraste srcu, uvek!
8. Kad si zadnji put plakao
Često plačem... ali kao borac, ne kao pička! Suze su za ljude, svakome pukne film i treba mu "resetovanje" sistema. Ne dozvoljavam da me suze pomere iz koloseka, i to savetujem i drugima! Plačite, ali da drugi ne vide.... ljudi se nažalost hrane tuđom nesrećom! Samo jako i hrabro.
9. Sa kim sa balkpeda bi menjao zivot na jedan dan
Andrej. Želeo bih da budem boogeyman i da sredim neke posliće😏
10. Ko bi iz grupe balkped preziveo u horor filmu i zasto?
Uh, dobro pitanje! Hajdemo sistemom eliminacije. Sebe ne računam! Saška bi prva umrla🥲, zatim svi oni ćutolozi u grupi.. njih iskreno ne poznajem i ne znam koja je funkcija biti tamo bez oglašavanja! Svakako, ajde da kažem da bi boogeyman preživeo, ipak je on "bugimen".. mislim😂
11. Da si carapa, cije bi noge grejao
Pssst! To je tajna! 🤐
12. Delo koje ti je promenilo zivot
Mnoga dela... ne mogu da stavim konkretno jedno. Mogu da kažem da je moj život jedno veliko dramsko delo, sa elementima horora, komedije, tragedije, mistike...
13. Sta planiras obljavljivati na wattpedu i ka kom smeru zelis da ide wattpedu karijera
Biće novih stvari. Radim polako na tome. Nekako mislim da se najbolje stvari dešavaju preko leta, tako da shodno tome, očekujte dosta iznenađenja tada. Svakako ciljam da privučem još dosta ljudi. Biće i pesama i priča, aliii, ne otkrivam detalje još uvek🙂
14. Pozorište ili film
Film! Smatram da dobar film može jasnije da prikaže sve ono što treba da se prikaže i oseti! Naravno, ne zapostavljam time pozorište...igra i emocija uživo je profesionalni posao, ali ja sebe više vidim u filmovima!
15. Da li postoji devojka iz tvog zivota koju bi odmah ozenijo
"O Tamara...." Šala mala, to je iz moje pesme! Paaa... ljubav i ja smo u ratu već dugo. Sada ne znam šta da ti kažem moja Saškice🙃
16. Karijera ili ljubav
Sada sam više posvećen karijeri... ljubav zaostaje, kao što rekoh, ratujemo.. ali svakako, život ne može da funkcioniše bez ljubavi, ni bez karijere.
17. Kako bi slepoj osobi obljasnijo belu boju
Šmrkni, pa ćeš osetiti! 👁️👃🫦
18. Zavrsi recenicu,mesto koje me ispunjva je
... Hladna soba, četiri zida. Vino pijem, tuga kida! 🎶🎶🎶
19. Pitanje koje nisam postavila al zelis odgovriti na njega
Pohvale za ova pitanja stvarno! Baš su interesantnija... verujem da će ovo biti veoma čitano i propraćeno! Hvala ti pre svega za ovaj, meni specijalni intervju, pošto je uskoro godinu dana od kako aktivno pišem ovde! Svakako.. uvek pitaš nešto novo, ali posveti se malo dubljim temama..no hate, ali biće i to zanimljivo ljudima!
20. Sta je za tebe neuspeh
Kada nekome dam sve, a taj neko me ostavi kao bačenu kesu! Generalno se dobro ne ceni, to je greh u ovoj zemlji. Neuspeh je kada uopšte veruješ da nešto dobro može da istraje danas.
Prema tome, dragi moji čitaoci, prijatelji, ljudi.
Budite svoji, terajte inat i ne jebite živu silu. Život je kratak da se živi i gazi po tuđim pravilima. Budite najbolja verzija sebe, zbog sebe, jer kako zračimo, tako i privlačimo!
Toliko od mene i hvala za prvih godinu dana❤️
Volim vas!
CITEȘTI
intervLJu
UmorIntervljuji vaših omiljenih pisaca... Želite da saznate nešto o vašem omiljenom piscu i delima koji pišete dobro došli