1. Kako se osećaš kada znaš da tvoje pravo ime ostaje tajna, dok tvoja književnost govori sve umesto tebe?
Kako kreativno pitanje... PA! Osećam se sjajno
2. Kada ce nova bajika ( mozda neka o meni i tebi) ?
Za par vekova, započela sam je još prošle godine, ali je nikad nisam završila
3. Da li veruješ da tvoji čitaoci dolaze do različitih zaključaka o tvojoj književnosti, s obzirom na to da tvoje ime ostaje nepoznato?
Imam čitaoce?
4. Da si cokoladu koja čokolada bi bila?
Je pense que c'est une question trop privée
5. Kada pišeš pod pseudonimom, da li ti to daje slobodu da se oslobodiš očekivanja i granica koje mogu postojati u vezi sa tvojim pravim imenom?
апсолутнпо
6. Koji je najizazovniji deo pisanja kada moraš održati tajni identitet, ali istovremeno biti iskrena u svom delu?
Lagati u delima
7. Kada pišeš priče sa različitim verzijama, kako balansiraš između autentičnosti i fantazije?
go with the flow
8. Da li ikada razmišljaš da bi tvoj rad mogao biti shvaćen drugačije ako bi tvoje pravo ime bilo poznato, i kako se to odražava na tvoje pisanje?
ne
9. Postoji li neka priča koju si napisala, ali nisi želela da je objaviš zbog toga što je previše lična?
ne
10. Kako je u Discord grupi?
ne
ček! Pogrešan odgovor! Htela sam reći "DA"
11.Kakvo je tvoje mišljenje o Wattpedu trenutno?
ljudi su 10/10, aplikacija je 2/10
12. Koji je tvoj najveći strah?
Ti
13. Kako se držiš na poziciji 'glupana'?
Ne razumem pitanje
14.Je li istina da si me zamenila?
nije to zamena
15. Da li si u svadji sa nekim sa wattpad osim samnom.
Imam osobe koje sam potpuno isekla iz života a s kojima sam nekad bila bliska
16. Tvoje najveće prokletstvo je?
Rodenje
17. Da li se plašiš neuspeha?
naravno
18. Omiljena serija
Monster
19. Jagoda ili višnja
Sad pitaš isuviše lične stvari, stvarno ga pretera (višnje su bolje)
20. Sta bi menjala iz prošlog intervjua
duže bih tvrdila da nema upitnika
BILO JE UPITNIKA
YOU ARE READING
intervLJu
Humor"intervLJui" je mesto gde se književnost susreće s tračevima, a inspiracija s dramom! Ovde razgovaramo s Wattpad piscima o njihovim delima, ali i o onome što se krije iza kulisa - od kreativnih kriza i najluđih priča do tajni koje nikada nisu podeli...