Lažna Drama?

61 4 18
                                    

---

Da li je sve ovo bila laž?

Drama je izbila nakon jednog posta, a ceo haos je nastao u trenutku. Svi su se povukli, dok su se blokovi samo nastavili, s jednim jedinim izgovorom : ne osudjuete @honey_essence bez dokaza . Joyini fanovi, posebno jedan, napadali su mene i @Luna_is_dreaming, bacajući uvrede poput "odjebi lutko", "učiti", "mama ti je baba" i slične. Vredjanje porodice nikada ne mogu da shvatim, ali ja i Luna nismo osetljive. Nismo se opteretile tim uvredama. Molim vas, još jednom me odblokirajte pa blokirajte, ps :jedno je pričati o nečemu, a drugo je nekultura.

Ta ista osoba je @honey_essence nazivala kradljvicom i želela joj sve najgore. Kako možete nekome koga ne poznajete poželeti najgore? Zašto ikome željeti zlo? Molim tog Joy fana  da me ponovo blokira kada me bude odblokirala, hvala.

Joy je izjavila da je njena stvar što je skinula priču, i to je uradila kako bi se zaštitila. Mislim da je previše glupo napadati @honey_essence bez dokaza. Devojka nije toliko glupa da bi kopirala celu priču; uzela je samo temu. Pobogu, svi uzimamo teme i pomažemo jedni drugima. Kao da je svaka tema na Wattpadu drugačija, a ne da svaka liči jedna na drugu. Ako je zaista ukrala dela, ili kako su neki tvrdili, "krala je iz raznih priča i spajala ih", to je druga priča.

Joy je izjavila kako stavlja tačku na dramu, ne pokazujući nikakve dokaze. Time ugrožava sve ljude koji podržavaju strane. Nažalost, ovde ima raznih osoba, neke su možda preosetljiv (psihicki nestabilne). Smatram da je neumesno praviti dramu i povući se, posebno je ružno biti u fazonu "neću dramu", a onda reći "hajde da vidim šta će sad pisati". To nije postavljanje tačke na celu priču, već napad. Mnogi fanovi @Joylnkwell, uključujući i nju samu, blokirali su me, iako ne podržavam ni @honey_essence ni @Joylnkwell. Cela ova drama postala je previše haotična. U nastavku ću objaviti mali intervLJu na ovu temu koji sam pre uradila i zaista neću više učestvovati u ovoj drami. Smorili ste.

---

Možeš nam reći šta se desilo i po tebi koji je razlog svađe?

Ne znam mnogo, pošto je sve ovo novo, ali kao pisac, imala sam situacija gde su drugi pisali priče slične mojoj, jer su mene gledali kao uzor. Po mom mišljenju, razlog svađe izbio je iz nesporazuma. Poznajem @honey_essence otkako imam profil na Instagramu i otkako sam krenula u autorske vode pre više od dve godine. Uvek sam joj pomagala oko svega i davala joj kredit za opise i slično. Kao pisac, smatram da je to nesporazum. Često smo inspiracija nekim piscima, a oni, pokušavajući da se ugledaju na nas, pokušavaju da nas kopiraju, što je žalosno. Svaki pisac, naročito ako se ugledava na nekoga, treba da izgradi nešto svoje, ali i dalje se diviti svom uzoru.

A šta misliš o @Joylnkwell?

Devojku ne poznajem; prvi put čujem za nju. Žao mi je što je do nesporazuma došlo do toga da ona povuče svoja dela sa platforme. U situacijama gde dolazi do drame oko kopiranja, tvoja priča je tvoj spas.

Hvala @yourlillightneddark na intervjuu. Nadam se budućoj saradnji.

---
Jos jedan kometar koji sam zaboravila dodati

Ja jos nisam citala pricu od @honey_essence, procitala sam samo opis i svidja mi se i ako me podseca na neki americki akcioni film, mislim da ima dosta serija i filmova na taj fazon, mozda gresim ali mislim da nije izmislila nesto sto vec neko drugi pre nje nije. Ne mogu da kazem da li je njena prica plagijat ili ne jer nisam citala ni pricu drugog autora. Svako ima pravo da pise o cemu god zeli, da naglasi da li je to fikcija, da li ga je neko drugi inspirisao za to npr necija prica na wattpadu. Ali isto tako ako se ispostavi da je prica plagijat da je iskopirala neciju pricu od reci do reci, onda treba da se izvini autoru i da obrise pricu sa svog wattpad naloga i drugih mesta ako je objavljeno jos negde. Mozda nije imala lose namere, mozda je slucajno kopirala nekoga, bilo da je taj neko inspirisao za pricu ili ne. Moj vam je predlog da se pomirite i prestanete jedne druge da vredjate po drustvenim mrezama ako je moguce. Mozda nistve svesni ali ako nekoga vredjate na drustvenim mrezama nazivajuci ga ovakvim i onakvim, samo zato sto vam ta osoba ne vidi izraz lica ne znaci da nece biti povredjen. Jer i rec kao i udarac moze da zaboli. To je sve sto ja imam da kazem na ovu temu. Na wattpadu sam upisana kao @grimiznizmaj1234

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

intervLJuWhere stories live. Discover now