BUGI @AndrejBugarinovic

41 3 49
                                    

1. Pa kakav je osećaj imati novo ime, "Bugimene"?

Čestitam osobi koja je smislila ime - jedan mi je od simpatičnijih nadimaka, a dosta ih imam.

(ja sam ga smislila)

2. Kako se osećaš u grupi "burek sa sirom"? Da li si ponosan kao Bosanac?

Na ovo ću da kažem samo jedno:
Smrt bureku sa sirom - sloboda sirnici!

Mislis bureku SA SIROM

3. Da li bi pre bio nudla ili burek sa sirom?

Nudla, ali da budem što udaljeniji od Lunine kuhinje.

luna oces it da ga udaris ili ja

4. Imaš pravo tri osobe povesti na pusto ostrvo. Ko su one i zašto, koja je njihova korist i kako bi ti pomogli da pobegneš sa pustog ostrva (neko sa Wattpad-a)?

Napravio bih oglas o ovom izazovu u Balkpeed grupi, pa ko god želi, neka se priključi. Vjerujem da bi se jedna fizičarka odmah odazvala. Što se tiče koristi, mislim da bismo svi bili podjednako beskorisni u pokušaju bjekstva. Ali, ako ništa drugo, bilo bi zabavnije u društvu nego biti usamljen - pogotovo jer, kao u svim "survival" emisijama, neki spasilački helikopter bi bio nedaleko od nas - valjda...

Bila bi forica da svi budemo na ostrvu i da se ja i luna smuvamo sa indijancima ili ljudima koji zive tamo (ili samo vladamo) JER TO HEJT NA USAMLJEN?

5. Kakav je osećaj biti BUGIMEN i kako ide život super-junaka?

Osjećaj je izvrstan. Krvav i volonterski je posao, doduše (slušam glasovne o borbama s kokoškama i kašnjenju u školu, čitam žalopojke o toksičnim "vezama" i simpatijama, liječim bolove u grlu, jeziku kao i u duši izazvanog fakultetskim ispitima... lista ide unedogled), ali vrijedi.

OVO JE HEJT NA MENE JA RADIM SVE OVO U ZAGRADI IIII KOKOŠKE SU OPASNE..... ZA LUNU JE ONO POSLEDNJE

6. Stvar koju bi promenio na Wattpad-u?

Za početak, vratio bih privatne poruke, Forum i Newsfeed jer su oni bili srž upoznavanja korisnika na sajtu. Zatim bih ažurirao privatne poruke da interfejs ne liči kao nešto što je poteklo iz vremena MS-DOSa. Otklonio bih one "Coins"-e, koje sad još možemo i "zaraditi" igrajući neke igrice (khm treba nam keš khm). Vratio bih moderaciju na starinski, ručni rad jer se ovaj AI i nije pokazao baš najboljim u svom poslu (brisanje priča bez validnog razloga). Takođe bih poradio na "Hot" sistemu koji kategoriše knjige po skorašnjoj aktivnosti na njima, jer nikad nije zaista najispravnije funkcionisao, niti je čemu drugom služio sem za hvalisanje onima koji svoj nedostatak talenta kompenzuju pozicijom "broj 1" na toj listi. I, za ime Boga, smanjio bih na prokletim reklamama.

Ukratko, vratio bih Wattpad u vrijeme kad je bila u potpunosti besplatna i zapravo slušala glas svojih korisnika, uz sitna poboljšanja koja su mnogi od nas priželjkivali.

DA INACE STO SE TICE PRIW PORUKA NA WATTPEDU... DA LI SAM JA DEBIL STO SAM TEK SAD SHVATILA DA TO IDE U PROTIV MOJIH intervLJua
MADA SAD SAMO INTERVJUISEM BALPEDOVCE

7. Šta misliš o novim stvarima na Wattpad-u?

Iako sam poprilično kritičan, kao što se da primjetiti u prethodnom odgovoru, nisu sve nove stvari loše. Bilo je manjih ažuriranja koje su nešto uljepšale vizuelno interfejs aplikacije. Ali zanemarićemo skorašnje neuspješne eksperimente sa logom. Pravićemo se da se oni cvjetići nisu desili...

8. Da li si ponosan Balkpeed-ovac?

Nego šta. Ko ne bi bio? :)

9. Najveći strah?

Fruška gora.

10. Osobina koju ne bi hteo da ima tvoja devojka/dečko (BITI GEJ JE OKEJ)?

Dvoličnost. Ni manje, ni više.

11. Da li bi opet ušao u Balkpeed da možeš da se vratiš u prošlost?

Bih. Ništa ljepše nego uzeti telefon nakon napornog dana i otvoriti WhatsApp, gdje te čeka 500+ nepročitanih poruka - od toga, barem 50% su nasumični stikeri - i to iz jedne jedine grupe - Balkpeed-a.

OVO OPET HEJT NA MN I LUNU PRAVICU JA JOS STIKERA O BUREK SA SIROM

12. Koliko ti puta tokom dana dođe da gurneš Lunu kroz prozor?

Nije toliko strašno tokom dana. Problematično bude kad dobijem obavještenje o dvjesto trideset i četvrtom mimu u cugu koji sam dobio od nje na IG-u - u tri ujutro.

Tad ni guranje kroz prozor ne bi bilo dovoljno.

MOGU RECI DA BI I JA LETELA KROZ PROZOR... MADA BUGI NE LAZI ZNAMOO DA VOLIS NASE MIMOVE

13. Gde sebe vidiš za pet godina?

Vidim sebe na specijalizaciji u Novom Sadu, najvjerovatnije iz ili neurologije ili psihijatrije.

14. Gde ljude sa "Balkpeed" vidiš za pet godina?

Vidim ih većinom uspješne u svojim životnim ciljevima i planovima. A par njih će neizbježno završiti kod mene u ordinaciji.

JA I LUNA IDEMO SAMO KOD SEKSI DOKTORA.

15. Da li smatraš sebe uspešnim i šta je za tebe uspeh?

Uopšteno govoreći, za mene uspjeh ne znači samo ispuniti svoje ciljeve i biti srećan: već uraditi to, a pritom ostati čovjek koji i druge čini srećnim.

Zasad vjerujem da sam išao putem tog ideala, uz povremena skretanja s puta što je u životu neminovno, i namjeravam tako i da nastavim.

16. Omiljeno pitanje... Kako bi slepoj osobi opisao oblake?

Dao bih joj da opipa vatu. Onda bih joj rekao da zamisli to što opipava, samo iznad naših glava, i mnogo krupnije.

17. Šta misliš o današnjoj generaciji alfa?

Što bismo mi iz 00-te rekli: "Mi smo posljednja normalna generacija."

Sad ću izaći iz prostorije prije nego me ekipa iz Balkpeed-a bude kolektivno osula kamenjem.

PUNITEE TOPOVE KAMENJEM

18. Omiljena engleska izreka?

Fool me once, shame on you.
Fool me twice, shame on me.

19. Najveća greška?

Rekao bih da sam prelako vjerovao određenim ljudima. Potrebno je bilo par puta se ozbiljno opeći kako bih shvatio da valja biti pažljiv u odabiru osoba s kojim ćeš biti blizak.

20. Da možeš da se vratiš u vreme upisivanja medicine, da li bi upisao nešto drugo umesto toga?

Ne bih, jer imam osjećaj da sam izabrao pravo zanimanje za sebe. Međutim, alternative koje bi svakako bile u opticaju jesu književnost i psihologija.

intervLJuWhere stories live. Discover now