2

99 3 2
                                    

Pov Daniëlle:

Langzaam word ik wakker, ik zit vast op een stoel in een donkere kamer. Wanneer ik volledig wakker ben zie ik een jongen langs me, hij kijkt me aan en roept de andere jongens. Jongens ze is nu al wakker hoe kan dat dan? Ja weet ik veel ik heb die doek er niet op gedaan. Ja ik wel maar ik heb er echt veel opgedaan, misschien heeft ze niet veel binnengekregen? Waar ben ik? Daar kom je nog wel achter en hou nu effe je bek! Zegt een jongen tegen mij. Waarom moeten jullie mij eigenlijk hebben, ik ben niet zo speciaal. Oké zouden we jou naam dan even mogen? Nee, ik weet niet eens wie jullie zijn, en waarom ik hier ben! Oké dan zien we je straks wel Daniëlle. Huh hoe weten jullie mijn naam? Doei lekkertje roept er een. En daar zat ik dan nog steeds op die stoel, compleet in angst, ik zag de uren voorbij gaan door de klok boven de deur. Toen het 7 uur was kwamen ze eindelijk weer binnen met z'n 5en. Oké we hebben even overlegd en we vertellen je waarom je hier bent, maar eerst wie we zijn. Oké ik ben Raoul, dit is Koen, dit is Robbie, dit is Milo en als laatste hebben we Matthy. OMG jullie zijn de bankzitters! Ja dat klopt. Maar waarom hebben jullie mij ontvoerd? Nou kijk, oké wie vertelt het boys? Uhm... doe ik wel. Zegt Matthy. Oké nou we zagen je een keertje lopen en ik vond je echt super knap, dus houden we je hier tot je verliefd op mij word. WAT! DAT KUNNEN JULLIE NIET DOEN! Ja we hebben het al gedaan, ook weten we van je thuissituatie en ik wou je daar weg hebben. IK HAAT JULLIE, WAAROM DOEN JULLIE MIJ DIT AAN? Jongens kunnen jullie ons even alleen laten? Ja tuurlijk komt goed, wat willen jullie eten? Doe maar pizza, wat wil jij Daniëlle? Ik hoef geen voedsel van jullie, zometeen gooien jullie er weet ik veel wat in. Doe ook maar pizza zegt Matthy. Oké komt goed. De jongens lopen de kamer uit, en daar zitten Matthy en ik nog met z'n 2tje.

Pov Matthy:

Oké Daniëlle we kunnen dit makkelijk en moeilijk doen, je wordt uiteindelijk toch wel verliefd op mij al duurt het 2 jaar. Ze zegt helemaal niks meer, ik maak haar los en verlaat de kamer en loop terug naar de boys. Joo gasten, ik denk dat het nog moeilijk word dan ik dacht. Oh hoezo dan? Vraagt Milo. Nou Ze zegt helemaal niks meer. Oké das inderdaad niet best nee. Zegt Koen. We moeten nog een video opnemen. Oh ja dat klopt inderdaad. Zegt Robbie. Zullen we een Pubquiz opnemen? Zegt Raoul. Jaaaa dat doen we roepen we allemaal tegelijk. Tijdens de Pubquiz was Raoul de quizmaster. Na de Pubquiz waren we allemaal heel erg aangeschoten, dus Milo bleef hier ook maar slapen. Ik was zo moe dat ik al naar bed ben gegaan en Koen ook, de rest bleef nog even door feesten.

Pov Daniëlle:

Ik probeer te slapen, want ondertussen is het al wel 11 uur in de avond. Ik hoor boven allemaal lawaai, ik denk dat ze een feestje hebben, door al de herrie kan ik niet slapen. Dan na 10 minuten komt er iemand binnen. Hallo wie is daar?

Sorry een wat korter deeltje. 😔
Wel spannend hoor zo'n cliffhanger. Vinden jullie het verhaal wel leuk of niet? Als jullie nog ideeën hebben laat het vooral weten.
Wie o wie komt er binnen? Is het 1 iemand of zijn het er meerdere?
Ik zit nu wel met schoolexamens dus duurt deel 3 war langer sorry alvast hiervoor

Groetjes
Bankzittersslutxx

Verliefd? Op Mij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu