5

77 2 0
                                    

Pov Daniëlle:

Toen het eindelijk tijd was om naar boven te gaan, werd ik naar mijn kamer gebracht door Matthy. Eenmaal boven aangekomen deed hij de deur open en liepen we naar binnen. Toen hij ook binnenstond sloot hij de deur, ondertussen ging ik me omkleden in de badkamer, Matthy zat een beetje op zijn telefoon op de stoel die in de kamer stond. Ik was zo moe, dat ik in bed ging liggen en gelijk weg viel.

Pov Matthy:

Daniëlle ging rustig in bed liggen, en ze viel gelijk weg in slaap. Ik bleef nog even zitten zodat ze echt rustig in slaap viel. Toen ik na 10 minuten opstond om de kamer te verlaten gaf ik haar nog een kusje op haar voorhoofd. Ik hoop echt dat ze voor me gaat kiezen, ze is zo een mooi en knap meisje. Toen ik de kamer verliet en die weer op slot deed, liep ik terug naar de huiskamer, waar Milo ook nog zat. Milo kan ik met je praten?

Pov Milo:

Milo kan ik met je praten? Zegt Matthy opeens. Ja tuurlijk zeg het maar. Waarom heb je het gedaan? Mat luister even en laar me uitpraten. ZEG GEWOON WAAROM MILO! Oké oké, Daniëlle is echt een heel knap meisje, die avond na de Pubquiz was ik enorm dronken, en ging het per ongeluk ik bedoelde er niks mee! Kan je misschien met Daniëlle praten over dit gesprek en het haar uitleggen? Ik zal er over nadenken Miel.

Pov Daniëlle:

Toen ik wakker werd, was de deur open. Ik liep rustig naar beneden en daar zitten alle 5 de jongens rustig te eten. Rustig loop ik naar de keuken om te ontbijten. Matthy kwam ook de keuken in en staarde mij recht in mijn ogen aan, snel keek ik weg en liep ik de keuken uit, en ging aan tafel zitten tegenover Robbie. In alle stilte at ik mijn eten op, toen iedereen klaar was kwam Matthy langs me zitten, en zei: Daniëlle wil je deze week een paar leuke dingen met mij doen? Om elkaar beter te leren kennen, en misschien zie je mij dan ook wel beter zitten, snap je? Oke? Maar wat gaan we dan allemaal doen? Daar kom je wel achter we beginnen vandaag oké? Ja is goed, maar wat moet ik aandoen dan? Doe maar iets leuks aan en dan is het prima alles kan. Oké is goed wanneer vertrekken we? Over 1 uurtje is dat goed? Ja is goed dan ga ik me even omkleden. Is goed tot zo. Tot zo. Ik kleed me snel om in een sexy rood jurkje en mooie witte hakjes, ik doe nog even wat make up op en loop na 55 minuten naar beneden, Matthy staart met open mond naar mij.

Pov Matthy:

Daniëlle loopt naar beneden in een sexy rood jurkje met witte hakken. Wow wat ziet ze er mooi uit, ik sta met open mond naar haar te kijken. Mat je vangt vliegjes als je zo blijft staan. Omg ze noemt me Mat, ik doe snel mijn mond dicht en vraag of ze helemaal ready is. Nadat ze klaar is lopen we samen naar mijn auto en stappen we in voor onze eerste 'date', wat heb ik hier zin in zeg.

Als je ideeën hebt laat ze vooral achter!

Kusjes
Bankzittersslutxx

Verliefd? Op Mij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu