6

65 1 0
                                    

2 weken later:

Pov Daniëlle:

De afgelopen week hebben Mat en ik echt super veel leuke dingen gedaan. Hij heeft me bijvoorbeeld mee uiteten genomen, maar ook mee naar de film, en nog veel meer dingen. Ook heeft hij me vertelt over een gesprek tussen hem en Milo, ik heb het Milo vergeven, maar vergeten zal ik nooit. Ook denk ik dat ik Matthy echt leuk vind, maar vind hij mij ook nog steeds leuk?

Pov Matthy:

Daniëlle en ik hebben de afgelopen weer echt veel dingen gedaan, ik dit nog nooit met een meisje gedaan, want wat ik voor Daniëlle voel is niet meer normaal. Ik hou echt van haar, hopelijk vind ze mij ook steeds leuker.

Pov Daniëlle:

Matthy kan ik je even spreken op jou kamer? Ja tuurlijk! We lopen samen naar Mat zijn kamer. Als we daar aankomen doet hij zijn deur dicht en gaat hij op bed zitten. Mat ik moet iets toegeven, ik vind je eigenlijk wel echt een leuke jongen. Daniëlle ben je serieus? Ja eigenlijk wel. Matthy staat op en loopt naar mij toe. We staan nu oog in oog.

Pov Matthy:

Samen staan we oog in oog op mijn kamer. Nog voordat ik iets kan zeggen, voel ik haar tedere zachten lippen op de mijne, natuurlijk ga ik daar in mee. Na een tijdje trekt ze terug en zegt ze sorry. Daniëlle waarvoor zeg je sorry? Ja omdat ik hier niet over nadacht, ben je nu boos? Nee natuurlijk niet ik vond het eigenlijk wel leuk en fijn. En ik druk rustig weer mijn lippen op de hare, ze gaat er in mee. Toch trek ik terug en vraag of ze dit zeker wil. Ja natuurlijk wil ik dat zegt ze dan. Oké Daniëlle ik moet je toch even wat vragen.........

Sorry een wat korter hoofdstuk. Maar wat zal Matthy gaan vragen aan Daniëlle?

Ideeën laat ze vooral achter!

Love you babes❤❤

Groetjes

Bankzittersslutxx

Verliefd? Op Mij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu